mee udang sungai dua

holla~

akhirnya ni last entry pasal penang. sebelum pulang, kami pergi mencari mee udang sungai dua. kat penang jugak. tapi bukan kat pulau.

en.suami ni sangat suka seafood. kalau boleh hari-hari dia nak makan seafood. tapi saya cakap tak boleh. kolestrol tinggi. tapi sebab jarang-jarang sampai sini, layan je lah kehendak dia mencari udang kegemaran. lepas ni kita jangan makan seafood dua bulan. hoho.yoyo jer.

senang jer nak cari kedai ni.

vuncit ferut u bie


muke gembira tunggu food

okeh.pembuka selera adalah kerang rebus.my feveret. tak kira la rebus ke bakar.


watak utama. mee udang ni macam mee rebus





air kelapa special

kekenyangan =p


kenyang wooohhh..makan dua orang udang 7 ekoq, air dua orang, kerang rebus. RM 33.50. udang dia besau-besau. fresh bangat dan kuah dia rasa sangat manis udang. i loike~

sampai kl terus ke kota damansara jumpa rakan-rakan en.suami. lepak-lepak sampai kul 230 pagi. badan melekit sebab dari pagi. tapi tetap mak enjoy.

wiken ni giliran kawan-kawan saya pulak. yeay!

sekarang masa untuk diet.

You Might Also Like

10 comments

  1. i g mkn sini gok. setapngatttttttt

    ReplyDelete
  2. kan..huhuhu..dalam banyak2 tepak g kat penang sini r paling puah hati

    ReplyDelete
  3. salam maghfarah..ingt lagik?..notty nie..
    uhu..magh..aku rindu ko..setelah dpt tahu blog ko ni..aku bace sume en3 ko dari mula sampai akhir..tp x abes lagik nie..byk kisah ko yg aku nk tahu..(excited aku cite ni..ko ingt ker tak aku?..uhu)
    p/s: mak-aii..mmg betulla..ko makin cun+ayu+mude menawan..mmg aku rase seri pengantin ko masih ade..wlu dh brapa bulan ko kawen..erm..maintainkan seri tu smpai bile2 k..n u look so gorgeous la my dear..rindu sama kamoo...

    ReplyDelete
  4. bestnye....make seafood jah sokmo...bukak blog kak farah jah..lapa slalu...hehehe

    ReplyDelete
  5. fisya: hahaha..lepah ni diet doh..haha

    ReplyDelete
  6. notttyyyyyy..

    mane buleh aku dok ingat mungggg..

    kawan selepok setangga sengupak sengusha setumpang bilik masa aku demam sapa mung pon jakit demam.

    rindu mung jugok..huhu..add aku kat fb~~

    tulip_magh86@yahoo.com

    mung dok besut loni key?

    ReplyDelete
  7. aku dh add mung kat fb..lama doh..mung jer dop approve2 lagik..uhu..terharu aku mung ingt aku lagik..aku kan dh lama pindah duk kelantan(bachok)..kan ayah aku dh meninggal 4 taun lepas..terus aku pindah duk kelantan sejak tu..kawen x ajok aku..uhu..sedey2..

    ReplyDelete
  8. ofcos i ingat lor

    hahaha..sebab fb anok tiri aku jer..kadang2 jer bukok. blog ni anok kandung. setiap masa bukok.haha

    olololo..nati anok aku kawen aku ajok..hahaha

    aku xdam nk ajok seme oram. sowi sayam.

    ReplyDelete
  9. cover sket perut en suami tu;p

    ReplyDelete
  10. kak zaila: tak terkaver..hahaha

    ReplyDelete