ngedate ngan adnan sempit




sebab review yang mantop diberikan oleh semua orang. pada hari sabtu yang damai, kiteorang keluar rumah awal giler seawal pukul 950 pagi! (awal la bagi kiteorang kalau wiken-wiken ni)

kiteorang ingat dah awal, sekali jalan dah jem giler de~

dari rumah kiteorang nak sampai ke um jumpe kawan perjalan hampir sejam. sampai ke mid lagi lah parking dah banyak penuh. kiteorang park kat garden.

lepas tu baru teringat gaji baru masuk! urghh..padan la~

masa awal-awal cerita aku macam kehilangan sense of humor. orang lain termasuk suami gelak tapi mak rase macam tak tahu ape yang lucu. haha. lama-lama baru lah boleh menangkap lawak bodoh dieorang neh.

keseluruhan nya ok la. sesuai untuk rilek-rilek kan otak.

sebab kiteorang sampai mid awal, sebelum tengok movie haruslah mengisi perut dahulu.

si pengorek hidung yang jelita?

eh. i tak korek hidung yer. ilusi jer tuh. aku masih waras tidak mengorek hidung dikhalayak ramai.hehe

.air.

aku dah boleh minum ice lemon tea dah sekarang. wuhh wuhhh. tapi teh o ais limau masih tak suka

makanan

si pelahap

eh, malu?


setelah belek blog ni, baru lah i sedar dah lama mengabaikan aktiviti mengedate dihujung minggu. sekarang kalau ade terluang lagi suka bercanda di rumah. bunyi macam tua!

You Might Also Like

2 comments

  1. aku pun tgk adnan sempit...aku gelak macam giler je..ko ni tak de parasaan ke lambat gelak..hehehe

    ReplyDelete
  2. nak tgk gak adnan sempit.manjang full booked,tension!

    ReplyDelete