thistle port dickson resort

tersadai di sini..
tempat dah cantik. semuanya menarik. tetapi service nya adalah sucks. bisa bikin darah mendidih.

aku tak faham. kenapa orang perlu berlagak lepas kerja? aku kenal kau. kau kawan bertempuk tampar dulu masa sama-sama jadi student. bukan nye kawan hai-hai. mungkin aku dah terlalu cantik. sampai kau tak kenal aku. gahaha. perasan adalah perlu. tapi aku menyampah la dengan orang yang sombong. mentang-mentang ko pakai jacket panjang ala-ala sekarang ni tengah winter. padahalnya matahari panas memancar. kau lupe ke sekarang ni kita kat pd? port dickson ok. panas ni!

biarlah dia. bikin dosa sahaja menyumpah seranah di sini. macam dia baca.

sekarang aku tengah leka dengan website ni. kekasih hati i si hanis zalikha pon ade. huhu

You Might Also Like

8 comments

  1. nice interior.bottle2 dalam toilet pong cantik,mcm kat spa je rupenye:)

    ReplyDelete
  2. kekasih hati hanis zalikha??apa hang lesbian ke farah..ngehngehngeh
    by the way, verde pon dok kat situ..tak jumpa ngan dia ke?? ~~soalan ntah hape2 ntah~~

    ReplyDelete
  3. dia jeles sbb farah makin jelita kut. (huhu..tetap nak nyibuk walopun tak paham cerita. Ngee)

    ReplyDelete
  4. mcm menarik la pulak thistle ni..

    ReplyDelete
  5. damiqula: a ah..i pon teruja denga botol die.

    zaila: dah separuh lesbian dah..huhuhu..mase bfast tak jumpa la pulak ngan die

    kv: yekut~ gahahaha

    liza: tempat cantik service macam haram

    ReplyDelete
  6. releks2x..terlebih kutuk kang dose lak..ahaks.. ^_^

    ReplyDelete
  7. huhuhu...tengah relex la ni..huhu

    ReplyDelete
  8. yes..i agree..
    such a waste..the hotel is real nice..
    but the workers need customer service training more.

    in the meantime..why not try stay at legend PD..can get discounted rate if u book through timeshare members -> legend port dickson

    ReplyDelete