my first carbonara for this year

hei maghfarah..kata diet!


ni breakfast saya

aku rasa aku memang bukan ditakdirkan untuk bercarbonara la. tak pernah lagi jumpa yang sepadan dengan lidah dan tekak. aku rasa carbonara ni kene masak sendiri and letak cili padi sikit kut baru boleh jalan.

rupa dia sungguh tempting. tapi rasa dia sungguh muak. mungkin sebab lidah i ni overdose budu. so, tekak beserta anak tekak dah melayu habis. mungkin jugak aku belum jumpa yang betul-betul best. ade cadangan the best carbonara yang pernah kamu makan?

hei kawan-kawan, cantik tak mak cik pakai tudung macam ni? sesuai dengan usia tak?

entah kenapa bila pakai macam ni feeling macam mak kepada beberapa orang anak. bi makna, macam terlebih matured dari usia.


or aku boleh jugak sentiasa buat mulut macam tu untuk rasa sentiasa muda sepanjang masa bila aku pakai tudung stail ni.

hurm..tadi jupa big boss mase aku intern dulu. en. zubir.terharu macam nak nangis dia masih ingat aku. ok. lebih-lebih la tuh nak nangis. padan la dia boleh jadi big boss. ingatan dia sungguh tajam.

pakcik kesayangan aku mase aku intern dulu pon ade jugak. dia boss jugak sebenarnya. tapi boss kecik sikit. pak cik baharin.tapi selamba sahaja aku panggil die pak cik. die yang suruh. bersyukur sangat die tak jumpa aku. sebab nanti die tanya aku kerja kat mana sekarang. giler segan ok nak cakap suri rumah sepenuh masa. -_-"


haaaa..tengok..dari semalam aku tak bergerak dr 'workstation' aku ni. kan dah cakap. internet ni shorga~

You Might Also Like

8 comments

  1. resepi carbonara tak de?? nak!!

    ReplyDelete
  2. ko google jer cik mimy..nanti belambak2 keluar..haha

    ReplyDelete
  3. caya lah dah hantar... kot kot esok lusa dier bagi invitation tu.. bleh jumpa lagi.. ni nervous jugak la ni nk pregi sensorang..

    ReplyDelete
  4. sngt sesuai apa pakai tdng tu..izah skrng ni pun tgh mencari2 tdng mcm tuh...sng nak pakaiii...heeeeee.. :D

    ReplyDelete
  5. karbonara mane2 pon same. i mkn kt klcc food court oke je haha

    ReplyDelete
  6. wah2..sempat ko diet?
    tau x lunch smlam aku n member sorang round sume station kt bufet n penuhkan 1 meja mkn. mkn sume mnde smpai dh xde org pn kt cafe tuh..nk dkt 2 jam gk..meje sblah berapi2 cite psl kije..kitorg lak mkn besungguh2..hehe..nnti turun keteh kontek tau~~klo smpat n x bz..kite catch up k

    ReplyDelete
  7. wah2..sempat ko diet?
    tau x lunch smlam aku n member sorang round sume station kt bufet n penuhkan 1 meja mkn. mkn sume mnde smpai dh xde org pn kt cafe tuh..nk dkt 2 jam gk..meje sblah berapi2 cite psl kije..kitorg lak mkn besungguh2..hehe..nnti turun keteh kontek tau~~klo smpat n x bz..kite catch up k

    ReplyDelete