1st ramadhan

untuk saya seorang sahaja..sebab esok saya dah boleh puasa..tahniah untuk diri sendiri..tahniah jugak kerana sudah tak demam..hoyyeah~~!!

baru lepas bertarawih. first time i berterawih dengan en. suami u ol~ hehe..tapi kami berjemaah di rumah sajor. kami kan di kuarantin. tapi elok jer en. suami pergi ofis hari ni. banyak kerja nak disiapkan katanya. lagipon harini hari last. seorang ofismatenya sudah selamat pulang ke kl semalam kerana wife demam seperti saya. saya jer yang masih gagah bertahan di sini. malas nak menyusahkan en. suami. selagi boleh bertahan saya bertahan walaupon puas buat lawatan ke klinik 2,3 hari ni. sampai dokter cakap, jangan risau, takde pape..heh!

tadi en suami berbuka dengan nasi kerabu daging bakar. dia cakap sangat sedap tapi saya malas nak try. dia belikan saya ikan pari bakar (PEDAS wuhh!). dan keropok lekor. satu benda yang saya suka kat sini adalah tak susah nak cari makanan yang sedap. kena dengan selera pantai timur kami. kecuali semalam, tak sempat nak cari makanan kat bazar, kami berbuka kat kedai nasi kukus ayam berempah depan hospital dungun. ouhh..sangat fail.

esok sebelum fajar menyinsing kami bertolak bali ke kelantan. singgah kat kuala terengganu sekejap, nak pergi tengok kain songket ofismate en. suami kirim. family en. suami pengusaha songket tenun zaman berzaman. ni first time saya nak tengok orang tenun songket. tak sabar! tak sabar!

esok balik kampong..suke~

You Might Also Like

4 comments

  1. best nyee...xsabar nak solat dengan suami...
    huhu..anyway...selamat berpuasa...=)

    ReplyDelete
  2. kalau (stress kan again, kalau!) nk kawen, leh laaa i beli songket dr u ehh..lol

    ReplyDelete
  3. ira: sile kawen..hahaha..cepat2 kawen lor~

    aishah: ok..boleh ajor

    ReplyDelete
  4. alaa...cane nak kawen..parent xkasi lagi..:(

    ReplyDelete