terengganu darul iman

hello~

saya bersiaran dari terengganu darul iman. saya mengikut en. suami outstation bercuti...sampai tadi dah nak maghrib. rasmi bukak puasa kat rumah zac, makan ayam percik kelantan yang terbaek. (saya dah tahu rahsia kejayaan zac menggain berat badan dengan berjaya di rumah) huhuhu.. ayam percik tu sangat sedap sampai saya lupa diet saya.

sebab dah lama tak makan banyak giler (saya terpaksa tanggalkan belt lepas makan), saya tido sebaik saja sampai rumah. dan sekarang dah tak ngantuk. boleh la skodeng blog orang.

esok saya mau beronggeng dengan zac and lin. bestnya kalau datang masa bulan tak puasa. akan ku call semua rakan untuk belanja saya lunch..

misi saya sepanjang di terengganu adalah nak makan keropok lekor sebanyak yang mungkin. nak makan seafood kat pantai tak dapat la sebab puasa. kalau tak sungguh syiokk. ouhh..dapat ku bayangkan diet ku akan rosak di negeri ini.

sekian update 1st day di negeri kelahiran en. suami. mahu menjengah blog orang laen. belek-belek facebook jugak. sungguh bahagia internet kat sini laju giler.

You Might Also Like

2 comments