serangan athma kembali

holla, rindunya blog. dah berapa hari tak intai blog orang. tapi masih belum dapat membaca blog. i ada banyak benda nak kene baca. esok saya exam PTD. banyak sungguh mau di baca. boleh ke habis dalam masa sehari ni..lepas exam ni, i qada membaca semua blog. hoyyeahh~

hari ni en. suami mc. so boleh la saya beronline di siang hari. kesian. semalam dia sampai kl pukul 10, balik rumah amik kereta terus amik i kat ukm. dan terus juga ke az-zaharah. sudah 2,3 hari saye seleseme, dan semalam saya pegi ke jalan TAR. mengusha baju konvo la kononya. tapi tak pon!saya pegi beli barang hantaran along..ouhh..saya excited. kakak saya dah nak bertunang! nanti saya update pasal dia di risik ya. sangat cantek cincin merisik. best betul kapel ngan orang Johor ni. semua bende besar besaran.

ok, berbalik kepada cerita, disebab kan pergi berjalan-jalan di tempat berhabuk dan berasap kereta bagai, saya di serang athma semalam. sangat takut sebenarnya. takut seseme khinzir. 14 olang sudah meninggal woh. menakutkan.saya seseme, sakit tekak, sukar bernafas dan sebagainya. naseb baek la bukan H1N1.dan sekarang saya sihat dan kuat. seseme je sikit.

tapi dengan seseme sok seh sok seh camni xselese la nak study. (alasan) xbes sungguh. tak selese. (banyak sunguuh alasan) makan ubat seseme nanti ngantuk xboleh study (agaga.alasan lagih).

along saya buat kepercayaan karut semalam. dia cakap kalau en. suami ke kk dan saya ke ukm, saya akan ditimpa saket. hari tu en. suami ke kk, saya ke ukm, saya keguguran. kali ni saya athma pulak. maknenye kalau dia ke kk, saya xboleh ke ukm. kalau pergi tempat laen, saya ok je xsaket. banyak la kamu~

tapi hari ni en.suami la pulak demam. demam penat agaknya. semalam sampai rumah dah nak pukul 1.campor dengan telinga dia bengkak. macam-macam la kamu ni. =p~

You Might Also Like

8 comments

  1. tu lah. tapi mcm sekarang tidak terkawal. hari2 bilang orang mati sbb h1ni. kalau dulu bilang orang +ve h1n1. walaupon takut. naek komuter masih tidak ramai pakai mask.termasuk i

    ReplyDelete
  2. heh..take care..aku pon demam ni..tapi getting better dah laa

    ReplyDelete
  3. ye ke..kamu pon jaga diri baek2

    ReplyDelete
  4. aku pun selseme ms g KL ritu..udara tercemar..hampeh.. terpakse nek cameron, suci kn kitaran oksigen aku..hehhe

    eyp, apekah kerjaye anda skang? (selain jd isteri terbek~.hehe)

    ReplyDelete
  5. uik, bahaya tu selsema.
    cepat2 g klinik!!

    ReplyDelete
  6. dah pegi..xde pape.seseme biase..
    huhu

    ReplyDelete