kegampangan celcom

saya bersiaran dari ukm. seperti biasa. makhluk takde kerja ini suka mengganggu ketenteraman lab alongnya. semalam rumet saya tidur rumah saya. hari ni teman dia g interview kat Niosh. sekarang dia tengah interview. saya rumet yang baek kan. diri sendiri pon tak pergi.hahaha

meh kita doa ramai-ramai, muga-muga aisha dapat kerja kat niosh. dia dah busan menganggur. macam la i xbusan menganggur kan. busan macam nak terjun bangunan. tapi bak kata en. suami. menikamati sisa cuti diseponser sepenuhnya. nanti kerja busan rindu nak menganggur pulek. tapi sangat sedih la. masuk toilet pon kene mintak duit ngan orang.huaarghhh...

sila jangan stress maghfarah. nanti period kamu lintang pukang. period saya memang xbetul sejak gugur hari tu. last month period tak kuar darah. (period ape tak kuar darah kan? :P) huhu. maksud saya tidak bercecair. semuanya ketulan. tapi lama. sampai 8 hari. dan sekarang selepas 2 minggu period lagi. kali ni normal. tapi masa la pulak xnormal. sebelum ni kitaran saya normal. 28 ke 30 hari setiap kitaran.

saya banyak gamba nak upload kat sini ngan facebook. tapi kegampangan melanda celcom. tunggu la dia dah tak gampang. nanti saya upload banyak-banyak. celcom suka buat hal sekarang. mentang-mentang la murah. tukar maxis baru tau.


sesungguhnya saya tak tahu gampang itu apa.

You Might Also Like

2 comments

  1. period pun cite ek..geli beb..euwww~~
    hahhah...nway, sile jg pemknn anda, juge, sllau la bersenam.. moge2 normal slalu k~ =p

    ReplyDelete
  2. omaigod....esha da interview....
    xleh jd neh...
    nak keje jugak..
    nk grad jugak...
    huaaaa....
    mentambahkan tekanan belajarku ni..
    aiiiii.....
    T_T

    ReplyDelete