hari ke dua di darul iman

uish..sangat kenyang air..walaupon sahor minum air banyak komfem siang nanti dahaga jugek. semalam berbuka saya shake. en. suami makan nasi kerabu dengan daging bakar dan solok lada. sungguh sedap. lepas terawih saya makan keropok lekor rebus yang di beli kat bazar. walaupon beli bukan di tempat keropok lekor yang tersohor, tapi rasanya masih 10 kali lebih sedap dari keropok lekor pasar malam bandar seri putra. dan berjalan-jalan di bazar itu perasaannya macam berjalan-jalan kat bazar bandar seri iskandar. banyak sangat muka yang dikenali. macam berjalan kat konvo sq pon ade.

semalam jumpa lin ngan zac. dan zac sedikit tidak sihat semalam. petang nya dia g klinik dan kene kuarantin 5 hari. aiyyo..dan bangun pagi tadi sedikit seseme. antibody saya memang sangat lemah. sangat senang berjangkit. petang ni harus ke klinik. kami berdua golongan berisiko tinggi.

mata mengantuk amat. hari ni komfem aktiviti harian tidur sahaja.


saper-saper dok kerteh or paka or dungun. dan dia busan macam saya. sila hubungi saya kalau nak virus seseme saya

You Might Also Like

0 comments