tempahan kuih raya

ni lah akibat terlebih tidur siang..tak ngantuk..tolong!!!saya perlukan ubat tido. daripada saya terbaring memandang syiling. baeklah saya menolong bisness adik saya

click untuk dapatkan imej lagi besar

harga utk biskut bg 1 bekas (lebih kurang 50 biji)

1. Tat nenas - RM21
2. Nestum - RM 21
3. Coklat Rice - RM 23
4. Snow Almond - RM 21
5. Almond White - RM 23
6. Almond Bar - RM 23
7. Coklat Crunchy - RM 21
8. Strawbery Almond - RM21
9. Coklat Hazel - RM 23
10. Marmar - RM 21
11. Almond London - RM 23
12. Coklat Chip - RM 21
13. Lemon Swirl - RM 21
14. Durian Belanda - RM 23
15. Coklat Belgium - RM 21
16. Suji - RM 21
17. Gajus - RM 21
18. Redfel - RM 21
19. Biskut Oren - RM 21
20. Coco Crunch - RM 21

biskut menjadi pilihan saya dan paling laris adalah snow almond. rasa coklat dan ia sangat crunchy hasil campuran biskut, almond dan kelapa kering. raya tahun lepas saya habeskan sebekas dalam masa semalaman. tak muak pon. syabas untuk lemak yang saya makan.

biskut lemon swirl juga enak. rasanya unik. sebab lemon. juga saya tempah tahun ini.

coklat belgium rasanya ala-ala biskut sarang semut versi bercoklat. sebab saya suka sarang semut, jadi saya tempah ini jugak.

untuk mak mertua belikan biskut durian belanda. sebab dia suka tart. biskut durian belanda ni berintikan nenas macam tart. saya suka rasanya yang gebu.

biskut oren tu, saya beli untuk kakak saya. dia nak buat hantaran bertuneng. temanya oren jadi sesuai. biskut tu ada versi strawberi. tapi takde gamba. biskut ni pon ala-ala tart sebenarnya. sebab isinya nenas.

dan feveret adik saya, biskut nestum. tidak dilupakan. yang laen boleh buat sendiri. memandangkan menganggur takde kerja ni. baeklah buat biskut raya. boleh tunjuk bakat kat family mertua. keh keh

untuk tempahan sila hubungi adik saya,(tempahan paling lewat 2 minggu sebelum raya, tempah awal dapat awal)

syazwan 012-9450718

ataupon saya sendiri

Pn Farah 0176010051

tapi saya nasihatkan hubungi dia terus, sebab dia hensem, masih belum kawen tapi ada kekasih. dia yang kelima dari kiri, ataupon kedua dari kanan.dan dia di jual 3kg 10 ringgit. kalau laku.haha~

jangan marah ah..nati kene jual~

You Might Also Like

2 comments

  1. hehehe sgt mengujakan kuih2 itu. Snow almond tu dah beli jgk. dpt rase tester aritu, mmg mengaumkan sanubari :P

    ReplyDelete