selamat berpuasa

esok kita dah nak puasa rakan-rakan. malam ni dah sembahyang terawih. tapi saya tak puasa lagi. delay sedikit. komfem tahun ni saya tak sembahyang raya jugak.

sebelum bulan puasa ni tiba, saya nak mintak maaf dan mintak ampun banyak-banyak kat orang yang sayang saya. dan juga seteru-seteru saya. haha

saya tau saya rakan yang baek. eceh. tapi mana boleh lari daripada melakukan kesalahan kan.
kepada rakan yang di sayangi, saya bertuah ada kamu. saya harap kamu maafkan saya. saya juga memaafkan kamu kalau kamu pernah buat salah dengan saya. tapi mungkin tidak.

kepada family, saya memang seorang yang suka menyusahkan. dan mungkin laser sedikit terutamanya dengan family. sebab saya tahu mereka sudah kalis dengan mulut saya. ayah mintak maaf, and marilah kita sama-sama buat ibadat banyak-banyak nanti.

kepada incik suami. 5 bualan ni bulan bahagiakan? dalam bahagia pon ade jugak duka-duka sket. tapi banyak suka kan? maafkan i banyak-banyak. i tau u la orang paling banyak i buat dosa. nanti kita bangun sahur shake same ek. hahaha. terima kasih herbalife. saya dah tak payah masak sahur. first time puasa dengan u neh. suke!

dan kamu yang sedang membaca. ampun ya. selamat beribadat ye semua.

You Might Also Like

0 comments