wajah baru

kerana saya busan malam ni. nak tidur macam tak ngantuk walaupon dah pukul 3. sekarang ni banyak berfikir. letak kepala atas bantal je otak mula la bergerak. mata keras tak nak tido. walaupon tak minum nescafe. daripada dok terkelip-kelip melihat kipas berputar, baeklah mengadap latop.

rindu zaman pegnent, saya tido macam dunia tiada masalah. walaupon siang tido bangun untuk makan jer, malam tetap tido macam baby.

inilah hasilnya malam ni.

saya rasa dia menyusahkan.tapi dah malas nak tukar. tunggulah kalau ada mood lagi nak bertukar-tukar. saya suke kaler die jer. pastu banyak love. dengan jiwa yang berjiwang-jiwangan ni tersuke la pulak. tapi sekarang macam tak suka.

ok. dengan itu dengan rasminya

our baby dah tak ada. bagus jugek. kalau tak tak sampai hati nak buang. buat our baby baru la nanti. bila dah ada. hehe

kalau entry lama tu, kalau suruh tengok kanan, sila la tengok ke kiri ye.

okeh, masa untuk tido. jeles tengok en. suami tido. esok mau berjalan-jalan.

serabut pulek aku tgk blog neh

You Might Also Like

6 comments

  1. ohooo...kamu...mane dapat background yang cantek itu....ke buat sndiri?share laa...:)

    ReplyDelete
  2. hahaha..tade maknenye buat sendiri.i buta it.

    hamek kat sini
    http://btemplates.com/
    ;)

    ReplyDelete
  3. rindu zaman peknen?
    hehe, me too.
    kadang2 terusap perut sendiri tho dah takde ape kat dalam ;p

    ReplyDelete
  4. ungu violet: hahaha..kan..xpe lah kan, nanti ade rezeki laen

    nanti kite berusaha keras~

    ira: hehe..mau tukar wajah jugek?

    ReplyDelete
  5. macam cadang begitu lah..tapi tengok ade yg bekenan ke tak..heee....:)

    ReplyDelete