aku nak BlackBerry® Storm™ 9520


si vain kat belakang tuh tidak dilupakan

ini phone yang aku guna sekarang. tengok lah model dia. tak up to date langsung. dulu zaman jaafar tonggek glamer la phone ni kan. vangga! sekarang orang dah tak guna dah phone macam ni. nak yang touch- screen. nak smart phone. ye dok?

dah la phone old-school. calar balar pulak tuh. bukan kah itu alasan utama MENGAPA AKU PERLUKAN BlackBerry® Storm™ 9520 NI?

bukan. bukan. bukan.

itu bukan alasan utama. alasan utama adalah ini:


ye betul. ianya ultimate all-in-one messaging and multimedia. bukan ultimate orgasm ye. walaupon kedua-dua nya penting.

masa tengah baca-baca website naffnang dan aku click kat link ini . kat situ ade diterangkan kelebihan BlackBerry® Storm™ 9520 ni. dan mengapa BlackBerry® Storm™ 9520 adalah sepatutnya menjadi pilihan utama kita.

ok. ape lagi. click lah sekarang~!

dan sekarang aku dah start verangan. owh. nak masuk dalam wish list lah. mana tahu. ade orang nak bagi seketul kat aku kan.

bagi aku yang paling aku teruja adalah semestinya kat perkataan ' The all-in-one multimedia device'

ape yang perlu ade kat telepon idaman aku?

1. long lasting battery

battery ni sangat penting sebab aku selalu travel. penting jugak kalau tak travel dok kat umah. sambil-sambil aku masak dan kemas rumah nanti, boleh dengar lagu tanpa perlu risaukan battery. sebab nye dia ade powerful battery. so, lepas ni babai mp4. nak trevel tak yah ade mp4 dah. penat jer bawak barang banyak-banyak. bawak seketul BlackBerry® Storm™ 9520 ni sudah. gahaha.ok. verangan lagi.

2. camera

untuk blogger yang vain macam aku ni. camera penting babe. aku malas nak usung camera ke sana-kemari. camera phone adalah penting. sangat penting. dengan BlackBerry® Storm™ 9520 boleh la belagak pro, sebab BlackBerry® Storm™ 9520 ade built-in 3.2 MP camera featuring auto-focus and auto-flash. ade video camera jugak. so kalau aku ade seketul boleh la amik gambar dan terus upload kat blog kan. wah, senang woohhh~

3. internet connection.

tiada guna ber camera canggih tanpa internet. sebab utama aku hanya active di blog, tidak di facebook dan laman social lain adalah sebab masa yang terhad. aku ade internet connection malam jer. sebabnya malam jer laptop ade. malam masa sangat terhad. nak berjaga tiap-tiap malam adalah tidak larat. kalau lah aku ade BlackBerry® Storm™ 9520 seketul, korang akan tengok aku akan active kat semua laman social! wah. hebat gitu. dan mungkin jugak akan update blog 20 kali sehari. plus, seperti yang dinyatakan diatas, camera canggih ok. so apelagi, amik gambar dan terus update kat blog and facebook lah. tak perlu transfer masuk laptop dah. buang masa~

4. wide screen.

3.25” high resolution wide-screen dan 65,000 colour display ok. ape lagi yang anda mahu?

ah. memang mak suka. memang mak nak BlackBerry® Storm™ 9520 ni seketul.


mengapa pulak kita nak kene ambik BlackBerry® Storm™ 9520 ni ngan celcom?

1. sebab saya adala customer celcom yang loyal. saya pengguna 1+4 celcom. so, dengan family, sms and call adalah percuma. tiada lagi istilah anak derhaka u all! cuma anda yang memilih.

2. saya percaya dengan service nya yang excellent. coverage merata-rata di seluruh negara. saya selalu travel. dan saya nak internet connection available di mana sahaja saya berada. sebab nak update blog. haha. mak resah-gelisah kalau sehari tak update blog. dengan celcom broadband, tiada masalah. ke bandar raya tanah merah. HSDPA ok. ke kampung suami. padang lati kota bharu bachok, coverage tetap tip top.

HSDPA ok! location: kajang.

jadinya. anda boleh online dimana-mana sahaja. dapatkan berita-berita terkini di hujung jari sahaja. hebat bukan?

ni tidak. kalau ade maklumat di hujung jari, mungkin aku dah berjaya pergi event celcom hari tuh. erghh.rugi!

boleh jadi antara orang yang pertama join contest naffnang.

3. mungkin factor ketiga ni orang pandang rendah. tapi bagi aku sangat penting. celcom jaga customer dia dan bagi perkhidmatan terbaik. situation nya: aku pernah ade problem dengan broadband di tengah malam. call jer customer service, dia akan guide sampai lah problem korang selesai. ape orang kata? mesra pengguna gitu.

so, sebagai pengguna ape lagi yang kita mahu. service tip top, harga murah, stabil dan boleh dipercayai.


i percayakan celcom.
ini aku sekarang

mana tahu ini aku nanti. cantik bergaya dengan BlackBerry® Storm™ 9520


puhlissss..i nak
BlackBerry® Storm™ 9520 please. pretty please~~~~

You Might Also Like

7 comments

  1. yg lain2 tu ok, tang camera tu...believe me, sony ericson k800i lebih berguna dari blackberry :-) ehehehehe... or else, iphone.

    ReplyDelete
  2. moga2 impian kan menjadi kenyataan suatu ketika nnti k..^_^!

    eheh HP k800i like my usband phone..picnye mmg cantik..!

    ReplyDelete
  3. Hi :) First time comment sbb suka dgn entry akak ni. I'm currently using BB Storm tp yg 9500. Ramai ckp Storm lagging la, battery x tahan lama la...but, saya sgt2 suka Storm. Ape yg org dok ckp, xde plak jadi kat saya.

    Beli kak, go for it!
    ehheheh

    ReplyDelete
  4. hurmm..
    kamu nih suruh aje husband kamu beli.
    haha i nk la sebagai hantaran
    bt kalu 2 tahun lagi nk kawen, i nk paling latest at that time. boleh?
    isk isk isk

    ReplyDelete
  5. Saing Kak Ila pon ramai yang komplen selepas seminggu memakai BB
    apa2 pun good luck!! barang percuma sape yang tak nak kan;)

    ReplyDelete