girl ke boy?


muka iras kakak aku masa kecik. tapi kaler kulit nagn rambut lain ah! ahaha

amaran: I'm not pregnant yet!

dulu, aku tak suka la baby girl. aku rasa semua girls ni mengada-ngada la. sebab adik aku semua lelaki kut. sepupu pon ramai lelaki. pastu kalu sepupu tu, mesti aku sayang lelaki lebih. perempuan aku bo layan. gaga. keji pilih kasih.

dulu masa pregnant tak jadi, aku nak anak lelaki. sebab tu aku bagi nama faris. gahaha.

sekarang ni aku dikelilingi girls~ owh.. aku rasa mereka sungguh manawan hati. rasa macam nak melamar. sudikan awak menjadi anak saya?

tapi lelaki pon suka masih lagi suka. tapi sekarang suka perempuan lebih lah yang pastinya.

kalau ade rezeki nak twin lah! satu boy satu girl.. kan best kalau boleh order macam kat kedai mamak jer seme bende yang kita nak.

okeh. satu baby girl satu baby boy bungkus siap~

saya merapu ni. kalau tak percaya tengok tag kat bawah.

You Might Also Like

3 comments

  1. cam member akak, baru jer bersalin..dpt couple twin...best kan..sekali mengandung, terus dpt boy n girl..best2x..!

    ReplyDelete
  2. kalau anak sulung akak vote for boy!! semoga dia dapat menjaga adik2 nya nanti bila kita dah takde..huhuhuhu..macamlah anak pompuan xleh jago..kehkhekhee

    ReplyDelete