tag

tag

tag dari damiqula. setelah sekian lama baru terhegeh-hegeh nak buat. layan~

1.Bekas kekasih saya adalah

- yang mana satu ye? ceh. bajet hot

2.Saya sedang mendengar
-bunyi ekon. selang seli dengan bunyi nafas suami. tandanya masih bernafas. hehe

3.Mungkin saya patut

-tido. sebab sekarang dah pukul 4.33 pagi

4.Saya suka
- merajuk. buat suami saya marah. tido.


5.Sahabat-sahabat baik saya

-buzy dengan kerja masing-masing

6.Saya tak paham bagaimana
-saya boleh buat keputusan amik engineering dulu. tak pernah minat

7.Saya kehilangan

- getah rambut. benci betul. getah rambut hilang 4 kali sebulan.

8.Ramai yang berkata
-muka saya berseri-seri sekarang. haha. perasan. eh. saya suka
-saya perlu cari kerja.

9.Makna nama saya
-maghfarah-yang pengampun.

10.Cinta itu adalah


-cinta itu boleh diumpamakan bagai makan sambal belacan. walaupedas hingga mengalir air mata masih mahu diatak juga. cinta jangan dibuat mcm goreng pisang sungguh enak bila makan panas-panas. bila ia sejuk jadi kurang enak. hohohoho. hilang sedapnya

*hebat tak aku boleh ingat lirik lagu ni?*

11.Di suatu tempat, seseorang sedang

-tido. kul 4.45 pagi dah ni weh. baju suami tak gosok lagi

12.Saya akan

tido lepas buat tag ni, tapi sebelum tido kene gosok baju kejap.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud

selagi tak mati

14.Telefon bimbit saya
adalah juga merangkap camera kepada kebanyakan gambar dalam blog ni. jadi sangat penting

15.Bila saya terjaga dari tidur
- biasanya saya kiss suami untuk kejutkan dia. eh tipu. raba-raba mane aku letak spek semalam.

16.Saya paling meluat apabila orang

-perasan cantek. eh. meluat dengan diri sendiri

17.Pesta/Parti adalah

-bukan tempat saya

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
-hurrm..tak boleh pikir. semua tak comel kut

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah

-sekarang

20.Hari ini

-saya mungkin akan tido sepanjang hari sebab ayam dah berkokok saya tak tido lagi.

21.Malam ini saya akan
mengawan.ngehehe.


22.Esok pula saya akan
-entoh la. ape menarik hari selasa?


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

pagi ni? sekarang pagi la. ' wahhh..segar nya. ko nak tido kul bape ni mata?'

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan

rumah

26.Makanan Barat atau Jepun
-jepun. tapi suami tak suka.


27.Bilik yang terang atau gelap
-kalau sorang terang. berdua mestilah gelap


28.Makanan segera adalah
-makanan kesukaan walaupon tahu tak sihat

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

-sejuk bie?

You Might Also Like

0 comments