i'm in love

selamat hari isnin semua..

nak tunjuk tudung ni dah berbulu sebab dah berjuta-juta kali basuh. sebab tuan dia kalau boleh hari-hari nak pakai tudung ni jer

*hint untuk suami*

gambar diatas adalah gambar lepas breakfast jalan-jalan tepi pantai. mengusha kut-kut ade awek omputeh berjemur. gahaha. verangan.

bercerita pasal breakfast. breakfast kat sini adalah *ehem* (kan cakap tak nak merungut). aku saja try kut-kut la sedap kan. jadinye kepada suami; esok, luse, tulat, tulit, sila turun breakfast sorang-sorang. i tak nak sia-sia menambah calori i. shake lagi bagus. suami suka la sebab ade nasi himpit kuah kacang.

kali ni aku takde laptop, ade bende alah kecik ni jer sebagai peneman. dan juga TV.

aku suka cermin. aku suka camera. so, macam ni pon boleh!

ni makanan tengahari.

dan petang nya kami keluar jalan-jalan cari makan. dekat sangat. sebelah hotel jer. kami keluar jalan kaki jer. hari rabu ade pasar malam dekat-dekat sini. boleh pegi jalan kaki jugak.

dia senyum. sangat susah tau. aku suka

hello, saya mak cik gemok



he is my superman

first time aku rasa air ni aku dah jatuh cinta. love at first taste?=p
sekarang hari-hari pon boleh minum. kuar jalan kaki jer

makanan



aku dapat bunga. hahaha. bunga kemboja. same kaler ngan tudung. bie, u tau tak bunga ni orang tanam kat kubur?



sekuntum bunga kubur untuk seorang isteri yang cantik?



tapi tetap mak suke~

hari ni aku mood bercinta =)

ok. sudah melayang-melayang. kembali ke bumi yang nyata.

diet hari yang ke-4 (peringatan: agak fail)

pagi: nasi himpit+ buah-buah+ mee rebus sesudu. tak sempat habiskan sebab tergesa-gesa menuju ke toilet. hehe. saya suka badan saya sekarang. dah ade jadual membuang yang betul. pagi-pagi adalah wajib.

tengahari: shake
petang: segengggam kacang tanah+ 2 biji buah pear
petang lagi: makanan goreng-goreng -_-"
malam: kenyang.

fail sebab, tak shake dua kali,
fail sebab, makanan goreng-goreng. tapi tu lah yang perlu makan kalau ke terengganu kan?

You Might Also Like

1 comments

  1. Farah, sangat hensem baju Superman Peja tu, beli mano? Nak beli etek :P

    ReplyDelete