dinner ape malam?

maaf lah yer. kualiti gambar sangat lah tidak memuaskan. ini kerana phone saya sedang di charge di hotel. pinjam henfon abang kat bawah ni. konon touch screen. tapi camera gambo tak cantik. takdok makno!

abang kat atas ni kalau senyum hensem. tapi dia suka buat muka serius. bahjet macho r tuh!

*ampun. saya tak nak derhaka*

makanan kami. makan kat Zara jer. boleh jalan kaki jer dari hotel. tapi kami tak nak. kalau jalan kaki kurus la kami. rugi r makan banyak kalau kurus. eh!

nak tahu kenapa aku order bihun kung fu?

sebab nak compare rasa dengan cubaan sendiri

bihun kungfu pertama maghfarah!

sudah ready untuk dimakan~!

resepinya di dapor saya lah. macam biaso.

keputusannya:

mesti lah maghfarah punya version lagi sedap!

hehe. hangkat vakul masuk sendirik.

eh bukan. aku masuk bakul dan suami angkat.

bila sampai jer bihun kungfu ni, suami dah awal-awal rasmi. heh. suka rasmi makanan orang!

' u punye bihun kungfu lagi sedap ah!'

'heleh u, agak-agak la nak vodek pon' * padahalnye vontot dah kembang*

' betul. try ah~'

' a ah la. tak sedap'

sebenarnya aku bernaseb baek jer semalam. sebab kedai yang aku pergi tuh bihun kungfu dia tak sedap. kalau pergi tempat sedap nangis r aku bihun kungfu aku kalah. ngehehe

walaupapepon. sedap ke tak sedap ke. masakan sendiri jugak terbaek. kata masak sendiri. mesti r taste sendiri. yang penting perut kenyang!


maaf lah yer. pasal food lagi. nak buat camno. tak de life. tapi ade food~! =p

You Might Also Like

4 comments

  1. hp yg touch2 ni mmg gitu kot, lgsg tak berkualiti gambonye..lg clean n clear hp biasa2, tmbh2 SonyEricson..sukaa!

    yeee janji masak sendiri, harus lg menepati citarasa! ^_^ nmpk sedap..akak tk pernah masak ni..ghajin leh try!

    ReplyDelete
  2. ishkk..malu ah i dgn u...sbb u ni pandai masak! ahahahah... i? tak pandaaaiii... T__T

    ReplyDelete
  3. pandai betul mu memasak bdk farah ni..hehe...presentation pun sgt la lawa

    ReplyDelete