Modern Toilet Restaurant in Taipei, Taiwan

korang lunch jap lagi kan? sila la melayan gambar-gambar di bawah.

semalam aku tengok chanel travel and living, rancangan asian food restaurant rasanya. terkejut mak dengan kewujudan restaurant ni. ish.ish. dah tak de idea sangat gamaknye.


aku ni kalau dalam golongan kawan-kawan adalah antara golongan yang bukan penggeli dah. boleh masuk toilet kedai mamak. kalau nak cerita pasal taik aku still boleh makan dengan jayanya, asalkan jangan ade taik depan mata aku.


kalau makanan bentuk taik, dalam tilet bowl bagai. aku tak rasa aku boleh telan. masa tengok dalam tv pon rasa macam nak muntah euwwww~

layan kan ajor~


jom deting kat kedai ni bie

poops, anyone?

family gathering pon boleh









dan yang tak boleh blah adalah nama menu dia.

nak makan diarrhea with dried droppings tuan? (perisa chocolate)

mahu bloody poop cik? (perisa strawberry)

jemputlah makan green dysentery~ (kiwi)


mungkin ni diarrhea with dried droppings

*kredit to google*

raja, lin...nak makan kat sini? ngahahahah

selamat makan tengahari~

You Might Also Like

13 comments

  1. eeeiii baru tengok dlm ni je rasa cam geli geleman dh tengkok ni..belum tgk live! haishh pelik2nye idea diorang ni! :p

    ReplyDelete
  2. aku jmpe kdai ni kt sungei wang magh..huhuh..
    konsep xleh blah..
    tp comell..:)

    ReplyDelete
  3. uish.. kalau i, tak tertelan kot.. ish!

    ReplyDelete
  4. yerkkkkkkkk!!!
    Aduh tak sanggup hakue

    ReplyDelete
  5. aku rela berpuasa..tak sanggup aku nk makan...konfem muntah2 bukan lepas makan tp b4 makan..ahahaha...

    ReplyDelete
  6. euuwww....x kuasa mak nokssss kalo adacrestoran nih kat sini. hihihihi....terbantut selera kalo mcm nih :P

    ReplyDelete
  7. haa~ kat sunway carnival, penang ade satu restoran yang totally exactly the same dienye decoration, with all the mangkuk tandas stuffs~ but the food, not sure lak macam tu ke tak. sbb xsempat pon nk masuk~ hahaha!

    ReplyDelete
  8. erk..
    rasonye ore hok g situ buleh make smbil berok..oopss..(kotor sket bhase)haha..

    ReplyDelete
  9. Hi Farah! Returning ur blog visit ;) I penah tengok this restaurant on Cafe Asia, AFC. Remembered myself thinking tade ke idea yang senonoh sikit.. haha :D

    Btw salam perkenalan!

    ReplyDelete
  10. mamalieyna: huhuhu..orang taiwan ni unik..

    as: aku pon xboleh rasenye..geli=P

    ira: siyes?jom kite g serbu nok?

    liza:hahaha..hebat la sape boleh telan

    kv:hehe..berjaya dok buat seme ore ak mutoh?=p

    notty:haha, kite meme manusia normal=p

    uena:rak pernah tahu restoren cani pon wujud kat msia ni

    mek da: bia betul sedap~~~~~

    limau ais:eee..hahahaha..jolo doh tapi.

    mimi: hai, salam kenal

    ReplyDelete
  11. eeeeeeeeee tak berselera aku...tak moooooooo

    ReplyDelete