15 bulan


semalam anniversary yang ke 15 bulan. dua-dua lupa. bagus-bagus. baru 15 bulan. bukan 15 tahun. tapi dah lupa. haha~!

sempena musim gersang ni, tak boleh nak dedicate kata-kata romantik.

layan lagu jiwang i layan masa bercinta dengan u. yes. i memang tak romantik, lagu jiwang pon pilih sheila on 7. tapi i suka.



seberapa pantas by sheila on 7



seberapa pantaskah kau untuk kau tunggu. cukup indahkah dirimu untuk slalu kunantikan. mampukah kau hadir dalam setiap mimpi burukku. mampukah kita bertahan disaat kita jauh. seberapa hebat kau untuk kubanggakan. cukup tangguhkah dirimu untuk slalu kuandalkan. mampukah kau bertahan dengan hidupku yang malang. sanggupkah kau meyakinkan disaat aku bimbang. oh sayang nya hanya kaulah yang benar benar aku tunggu. hanya kaulah yang benar benar memahamiku. kau pergi dan hilang kemanapun kau suka. oh sayang nya hanya kaulah yang pantas untuk kubanggakan. hanya kaulah yang sanggup untuk aku andalkan. diantara pedih aku slalu menantimu. mungkin kini kau tlah menghilang tanpa jejak. mengubur semua indah kenangan... tapi aku slalu menunggumu disini. bila saja kau berubah pikiran.




menjawab semua persoalan dalam lagu tu, u memang pantas untuk dimiliki. hopefully sampai akhir hayat. i love u.

You Might Also Like

6 comments

  1. ahahaha lagu bercinta sab dl lagu son7 gak,buat aku tersenyum...kekeke

    ReplyDelete
  2. uuik farah sambut tiap2 bulan ka?..baguih2x..hehe..

    ReplyDelete
  3. 15 bulan dah? keep the love alive yea!

    ReplyDelete
  4. wah 15 bulan kejap je...nak tgk perut dah naik blum??

    ReplyDelete