bebel kamis

dah khamis. esok jumaat. lusa weekend yeay!

lagi 5 hari nak jumpa doc seri. dia pergi buat appointment masa hari kerja. jadi nya terpaksa lah beliau bercuti mungkin. takkan i nak naik train. jauh.

pagi ni saya breakfast ngan nasi lemak sambal masin. hurm. bagi saya nasi lemak akan sedap kalau sambal dia manis. jadi nasi lemak pagi tadi tak sedap. dah la suami beli dua bungkus. terpaksa lah mengadap nasi lemak masin jugak tengahari.

semua orang bahagia minggu ni kan. sebab cuti sekolah jalan tak jem. hehe. husband saya pon happy jer pergi kerja lambat still sampai awal kat ofis.

best nya kalau esok cuti. haha. dah dua minggu berturut-turut cuti hari jumaat.

minggu ni dan minggu depan jugak adalah minggu orang mengupload gambar kahwin kat fb.

banyaaakkk gambar boleh cuci mata. tapi boleh cuci mata je lah. hajat nak pergi tak kesampaian. sori lah yang menjemput tapi saya tak boleh hadirkan diri. tak dok rezeki nak makan nasi free. huhu.

bak kata seorang kawan saya kat fb,

"perjuangan mendapatkan anak pon bermula!"

You Might Also Like

6 comments

  1. ko buat status " terbaik dr ladang bermula" wakakaka. mcm kawan aku. gilak!

    ReplyDelete
  2. betul..betul...nasi lemak sambal manis jugak yg sedap!

    ReplyDelete
  3. agree kalau sambal nasi lemak kene rasa manisnya kan, kalau yg masin makan ngan nasi..

    ReplyDelete
  4. nasi lemak sambal mesti terbaek kalau tak..tak sedap kan...

    ReplyDelete
  5. akak tgh pekena nasik lomak ni pg ni..sodapnye...hehe..

    *best la time cuti sekolah ni, jln clear..kuar lewat sket pun still sampai awal..bahagia jap tuk 2 minggu ni..lalala.. ^_^

    ReplyDelete
  6. sambal nasi lemak mesti kaw2..kalau tak, ilanglaa seri..heheheh

    ReplyDelete