bila suami ke pasar malam

dan isteri nya bosan melayan cerita cartoon di youtube.

lalu menaip

' cara memakai shawl cara timur tengah'

di youtube.

keputusan nya.

dengan berjayanya dia mencuba.

macam tak matching baju biru dengan tudung dan anak tudung pink-purple kan?

jom tukar!

yeah~ baru matching

alang-alang bersusah payah memakai shawl, mari lah kita vain dulu depan webcam


jangan menyampah pada saya. saya suka webcam kerana kurang nampak jerawat saya


dengan effect angin kipas dari tepi

dan lepas tu buang balik tudung. tengok tv sambil tunggu suami balik dari pasar malam.

dia takkan tahu aktiviti vain isteri dia sampai lah dia baca entry ini.

mungkin dia akan berfikir,

'kesian nya wife aku, bosan sampai tahap ni. tak pe lah. esok aku bawak die jalan-jalan. tak jauh pon tak pe. alamanda pon dah ok'

wahahaha.

eh. aku suka la tengok orang pakai tudung cara ni. senang jer. tapi serabut sikit. aku rasa kalau mood terlebih rajin boleh lah aku pakai pesen ni.

*jangan lah penyakit vain ni kenan kat baby dalam perut*

saya dah 11 minggu =)

You Might Also Like

4 comments

  1. hehe comel. comel. boring suami takde, bergaya ngan tudung ye, good idea...
    :D

    ReplyDelete
  2. aku takot nak cuba. muka aku bolat. tp esok mcm nak g beli je.hahaha.

    ReplyDelete
  3. hikhik..oklah tu..manfaat gak aktiviti gini..kalo akak mmg tak sesuaaaiii pakai tudung gitu...bolat beben0r mukenye.. =P..farah pakai kiut jer.. ^_^

    ReplyDelete