jom guna password strong!

saya berpuasa hari ni. baru bangun tido jadi badan masih siihat dan kuat walaupon dah petang.haha. aci ke puasa macam ni eh?=p semalam tak sihat sangat. husband cakap tayah la puasa kalau tak sihat. mana boleh. 6 hari lagi ni. u nak tolong gantikan??hehe

ok.kembali kepada cerita.

beberapa minggu lepas aku ade masalah dengan facebook aku. asyik kene verify je setiap kali masuk sebab die cakap ade orang dari Mexico log in(hot like mexico!).eh. serius. serius.

lepas tu kadang-kadang bila aku online ade tab-tab aku chatting dengan kawan dalam friend list aku. promote something. mula-mula aku ingat virus. tak bajet pulak sudah di hijacked. pastu bila banyak-banyak kali jadi, aku tukar lah password. bila aku nak online lagi lepas tu die cakap akaun aku kene suspended. aku tukar lagi password. bila aku log in tak terkawal die message kawan-kawan aku masa aku tengah online. macam tengah bukak fb orang orang lain dan aku tengok die tengah chatting dengan kawan aku tuh. terpaksa lah mak cik ni menjawab bukan aku yang message dieorang.

marah betul. aku tukar password baik punya strong sampai mungkin husband aku pon tak leh masuk akaun aku. hak hak. mungkin je lah.

dan sekarang sudah menukar semua password akaun-akaun lain pon. salah mak cik jugak password mak cik adalah senang nak mati macam sape-sape pon boleh teka lah. huhu

sekarang tidak lagi!

mari lah bertukar~

(jangan lah lepas ni ade masalah tak ingat password pulak)

You Might Also Like

6 comments

  1. dah tukar dahh...eh pelik la. fb kita pon diorang kata ada orang dari US yang log in. apakah???

    ReplyDelete
  2. add saya kat fb: boniehalsy@yaho.com

    ReplyDelete
  3. add saya kat fb.hehe.type je nurul fathiyah k =)

    ReplyDelete
  4. intan; kene tukar pw tu..maybe kene hijacked jugak

    ReplyDelete
  5. akak ada masalah lupa password internet banking. huh btol! pening kepala nak ingat!

    ReplyDelete