birthday along


selamat hari tua along. walaupon 25 tu muda lagi. hahaha.. tapi tahun depan dah kena pakai product anti penuaan. walaupon muka i lagi tua dari u, tapi dari segi umo terima lah hakikat u lagi tua. hehe. lagi pon u kakak i.=p

aku ngan along beza 13 bulan sajor. tolak 9 bulan mak aku pregnant, jadinya masa kak aku umo 4-5 bulan mak dah pregnant. olololo. cian nya tak cukup kasih sayang. hahaha

tapi aku pon ape kurang nya. beza aku ngan adik aku syazwan pon tak banyak. 15 bulan jer. umor aku 6 bulan macam tu dah dapat berita nak ade adik. huhuhu. produktif nya mak i. setahun sorang beranak. lepas tu berehat 6 tahun. haha

tapi best lah kalo ade ade adik beradik umor dekat ni. sangat best. aku pon kalo ade rezeki cakap kat husband awal-awal ni nak anak umo dekat-dekat. tapi tak delah gap 13 bulan. jauh lah siket. hehe. sebab kalo boleh nak breast feed. tapi husband cakap biar anak sulung lahir dulu baru merancang. hak hak hak. tak pelah kan. berangan la dulu.

tapi risiko umur dekat-dekat ni, kesian kalo si adik ni jenis yang terlebih makan or muka cepat matured. macam i. semua cakap i yang kakak. dari kecik semua cakap aku yang kawin dulu. berkat doa dan kata-kata semua orang, memang aku yang kawin dulu pon. tu lah. sapa suruh berkata-kata. kata-kata itu doa. hehe. cubaan nak salah kan orang padahal diri sendiri yang gatal.

papepon, along dah nak kahwin dah pon tahun ni. happy birthday and semoga semua hajat tercapai. i tahu setakat ni hajat u semua dalam ketegori kahwin-kahwin.

ore sayang dio.

You Might Also Like

7 comments

  1. lain bonaa muka along & ketinggian korang berdua ni..cam farah je kakak..hahaha...happy besday to along farah! n selamat bakal jd pengantin! hehe..^_^

    *huwaaa sgt produktif mak farah kan..bagus2x..^_^

    ReplyDelete
  2. kak ieyna:kan, adik nya lagi jelita cantik menawan. wahaha

    ReplyDelete
  3. sama aku n akak aku.. lain gak. tp dia nampak tua la dr aku..wakakaka. *gelak jahat. hapi besday alom!!

    ReplyDelete
  4. mmg biasa anak sulung takkan nmpak mcm anak sulung la. mcm i pun anak sulung tapi asal jmpa org je mmg sume org ingat i bongsu pasal i paling kecik dlm family..btw, both u and ur sis same2 sweet :)

    ReplyDelete