rimba klasik

maaf lah, entry ni banyak sangat gambar macam entry orang balik melancong dari eropah. motif letak gambar banyak-banyak adalah kerana tiada motif. memang suka letak pic banyak-banyak.

semalam sebelum keluar dinner rasa macam kurang sihat, tapi diam kan sajor kalau cakap pening sure tak jadi keluar lagi. lagi pon saya tahu, bila saya mengadap makanan semua sakit-sakit hilang.

tempat tujuan adalah rimba klasik. kalau dari rumah saya ke SOHO mengambila masa lebih kurang 10 minit(sebab kena lalu 2 trafic light), perjalanan ke rimba klasik ni mengambil masa 10 minit setengah. sebab betul-betul tepi SOHO. tapi kami tak pernah try sebab kedai dia sangat rimba.

jalan masuk ke rimba. memang rimba.

tapi dalam dia cantik la jugak. ade tempat bersila. tapi dia tak bukak.

eh. lupa nak perkenalkan. abang handsome kat atas tu husband saya.

saya nak laicikang, tapi sebab saya batuk abang kat atas tak bagi, saya merajuk mintak air suam jer. hehe. tipu. bali suam pon air saya juga.

eh jap jap. iklan sekejap. adik telefon.

ok sambung..makanan sudah sampai

kami order puyuh masak pedas.

bagi abang handsome kat atas tu dia kata tasteless, (biasalah orang mengandung memang begitu) bagi saya ok. walaupon nama dia masak pedas, rasa dia lebih kepada sweet sour.

sup daging

nampak menarik, color cantik, dan pekat dan daging sangat banyak. rasa boleh la. biasa-biasa saja. tapi abang handsome kat atas kata kurang rasa. (lagi sekali, orang mengandung memang begitu)

sebagai sayur, kerana pilihan terhad mintak kailan ikan masin.

akak cantik jelita nak kerabu, tapi pilihan kerabu sangat sedikit, akak tu nak kerabu mangga, tapi abang handsome tak bagi. masam katanya. jadi terima lah kailan ikan masin yang tawar tak rasa pape.

kesimpulan nya, sebab namapon makan dalam rimba, jadi kalau terasa terkurang perisa tuh abaikan sajor, dalam rimba susah nak dapat stok perisa mungkin.

tapi bagi akak ko yang cantik jelita ni ok jer, boleh la setakat nak makan kenyangkan perut. memang kenyang membuntal pon sebab dia jadi tong sampah habiskan semua benda

sebab abang handsome tak puas hati dengan makanan (padahalnya dah kenyang) dia habiskan masa dengan amik gambar kakak jelita. saja jeles dengan kejelitaan kakak, dia zoom kat hidung

eh. straight kah lelaki yang saya kahwini? mengapa mengambil gambar bontot lelaki?


"sampai hati u! i yang hot kat depan u ni u tak pandang, laki tu jugak yang u usha. sekarang u pilih, i ke lelaki tu??!"

kata akak jelita tak puas hati.

sekian terima kasih

You Might Also Like

8 comments

  1. entry byk gmbar ok apa...seronok, mcm baca buku bergambar gitu...eheheh

    ReplyDelete
  2. as: masih aktive rupanya kamu..ingat dah selamat berbay baru dah~

    ReplyDelete
  3. ahahahahah.....mungkin von lelali itu punya kelebihan. eheheheh..

    btw, izah pun dah pernah makan kat situ dan kurang menepati citarasa. :)

    ReplyDelete
  4. izah: tu lah..tempat jer gempak..huhuhu

    ReplyDelete
  5. intan: huhu..vontot tu ke yang comel?=p

    ReplyDelete
  6. ok je letak gambar banyak. aku sukak!!

    ReplyDelete
  7. akak suka n3 berbanyak gambar! ehehe

    kedai tu mmg tak sedap.. ekekeke

    ReplyDelete