pesta makan-makan sambil berhibur

last year semasa pergi pesta makan-makan ni, i pregnant 2 bulan. this year pregnant 3 bulan. ape kesimpulan yang boleh dibuat disini? adakah..

1) dah setahun masa berlalu tapi baby baru membesar sebulan? oh. tak kelakar dan tak logik.

2) dia ni tiap-tiap tahun pregnant, anok mano? anak tunggu i kat syorga.

3) masa mengawan lebih kurang. ngehehe. itu paling tepat. gahaha

masa husband nak ajak datang event ni dia email,

" u nak pergi tak? ade nabil"

nabil yang disebut nya, pastu dia hantar poster tengok ade ella. kenapa nabil? kenapa tak umpan i ngan ella. nabil boleh tengok 10 kali sehari kat astro. dialog dia pon i dah hafal.hehe


tapi akhirnya perut yang kenyang penuh dengan food hampir terburai gelak dengan lawak die. macam selalu. die memang best.

gambar di atas husband yang ambik, sebab dia datang nak tengok nabil, so dia amik gambar masa nabil jer. ella tak.

ella macam biasalah. aku memang suka ella. dia melentok gedik-gedik macam ulat bulu pon layan kan ajor.

dan dia suka saya jugak jadi dia amik gambar saya jugak

dan suka jugak bergedik di khalayak ramai

ni jer gambar yang clear. maklumlah, kemere canggih. amik masa tengah beratur amik food.

banyak food. tapi malas nak snap. kalo snap semua nanti semua orang tahu aku makan banyak.hehe


sori bie, nie jer gambar u senonoh sikit. yang lain semua tengah mengunyah or nganga mulut nak makan (erm. ni pon tengah kunyah kan?) hahaha. biasalah. namapon pesta makan. harus lah semua gambar tengah makan.

semalam jumpa blogger jugak sorang. jumpa mimy. dia cakap perut dah nampak. haha. perut memang lama dah nampak mimy. tapi semalam sebab kenyang, semakin menyerlah lah beliau.

jumpa kawan-kawan satu course dan satu batch jugak tapi sempat hai-hai bye-bye jer.

food ok lah. ramai tapau buat balik. haha

tapi aku rasa pelik, rasa sorang-sorang gaji dah mahal, educated la kut kalau tak camne nak kerjo kan, tapi makan berebut-rebut macam tak cukup food. padehal nya berlambak.

mentang-mentang free sorang-sorang amik banyak sampai tak habis makan pastu buang dalam tong sampah sebab tak habis. ape salah nya amik cukup-cukup kalo nak lagi tambah. bukan nya habis pon food tu. pembaziran.

benda lain saya enjoy sajo.

belom habis event pon kiteorang dah balik. sebab kenyang dan sangat penat. padahal aku banyak duduk jer pon. tak jalan sangat.

You Might Also Like

3 comments

  1. sempat jugak aku jumpa ko kan...hahah...live gitu

    ReplyDelete
  2. last year i pergi. this year tak pergi. rasanya last year punye lagi meriah kot?

    ReplyDelete