mood yillek

biasalah kan. sekali sebulan angin kus kus datang. tapi ni bukan nak period. bukan juga sedang period. bukan juga baru lepas period.

padahal hari ni hari jumaat. sepatut hari riang ria. mood yillek mungkin sebab

1. fb kene hijack. 45 kali tukar pw still masalah sama jugak timbul. paling best fb kene suspended. tibe-tibe ade orang promote acaiberry ke ape entah guna fb aku. aku jual herbalife je setakat ni. harap maklum.

2. owh. tiba-tiba baru sedar seorang 'kenalan' dah delete aku dr friend list dia. tak rapat pon. tapi sebab mood tengah weng rasa macam nak cakap,'eh, macam la hot sangat'

3. hati terkesan dengan kata-kata seorang mamat yang pandai giler tapi dari muda sampai tua tak habis-habis belajar. kalo nak sambung sampai phd takpe jugak.tapi dok mengadap degree jugak.konon pandai asyik nak mengutuk jer. dah tua tu dah-dah la belajar. belajar-belajar la buat anak pulak. and didik lah anak tu macam ape yang kau mahu. kalaupon betul ape ko cakap, tapi ko macam tak layak berkata-kata. bagi je lah orang lain yang layak. lagi pon dah banyak aku dengar komen macam tu. ko nye entri macam dejavu jer. ni lah akibat kalau nak mengejar rating sangat. sampai lupa cara nak beradat. entri ni bukan nak mengejar rating. tak cakap pon tak puas hati kat sapa. just luahan. suka hati ko lah blog kau. suka hati aku lah blog aku.

4. kurang kasih sayang.

5. kurang oksigen

6. kurang iman.

ok. nak g mandi semayang sekarang.

babai.

You Might Also Like

9 comments

  1. akak pon ada delete beberapa orang dr friend list akak di fb atas sebab-sebab tertentu..ntahlah, fb ni kadang2 rasa dah macam xbest macam dulu dah

    sabar ya farah, mood org mengandung memang macam tu..ingat baby kat dalam perot tu ya, jangan terlalu dibuai emosi sangat, nanti effect kat anak

    ReplyDelete
  2. solat, berdoa banyak2 minta ditenangkan hati. =)

    ReplyDelete
  3. ish2..mok buyung x baik emo2..

    ReplyDelete
  4. sabar2...bawak bertendang...fb tak best sebab company aku dah block 100% hahaha! padan muka aku

    ReplyDelete
  5. sabar yer..bawa bertenang..hehe..have a nice weekend

    ReplyDelete
  6. ohww..mmg mood tgh weng tuh..sabar2.. gi semayang baca quran:)take care dear!

    ReplyDelete
  7. aik,..blog mana tu yang? entry deja vu? hehe..

    ReplyDelete