kepingin dong~

laksam. kuah dia pekat~

sudah beberapa hari kepingin mahu makan laksam. akhirnya along beli hari ni kat kedai Belauk. i loike. tq long. u memang akak delivery berkancil hijau pujaan hati i. hilang kepingin. tapi esok nak g makan lagi. hehe

dah beberapa hari dok mintak. tapi weekend baru husband janji nak bawak pegi makan. ye lah kan. dinner mana ade orang jual laksam.

tapi hari ni jiwa raga perut dah tak tahan. mau laksam secepat mungkin. bila roger along, sekali roger saja sudah dapat. hehe

sebenarnya hari ni cirit-birit lagi. aku sebenarnya kalo musim kenduri or raya orang yang paling last cirit-birit. perut saya kebal. tapi sekarang, dalam masa dua minggu 2 kali cirit.

daya ketahanan perut sudah berkurang.



adakah food ini yang menyebabkan perut aku meragam? semalam beli food kat SOHO. saya tak faham kenapa tom yam SOHO bila tapau tak sedap. biasa aku makan kat sana sedap.

yang pasti laksam sedap! nyum. nyum.

You Might Also Like

6 comments

  1. huhuhu buat saya lapa. jap lagi ade netball kang melencong makan dulu. hahaha

    ReplyDelete
  2. laksam?!!! adoi..saya tak boleh katakan tidak pada laksam. naper ntah, masa preggy dulu pun mengidam laksam.

    ReplyDelete
  3. saya tak pernah tau makanan laksam ni wujud sehinggalah saya kahwin ngan suami saya...ahahaha

    ReplyDelete
  4. ala-ala terliurlah tgk laksam tu

    ReplyDelete
  5. lama tak makan laksam..teringin la pulaks tetiba ..huhu..

    ReplyDelete