tag

huruf pertama pada blog anda

alamak! lupa lah hari tu kak ieyna tag. semalam tengok mc da buat baru teringat. hehe. biar lambat asalkan buat.=p

tapi kak ieyna ngan mc da pon 'M' so rasa mcm nak meniru jer. hehe

syarat:

1- mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda..
2- jawapan x boleh berulang.

wokeh~ jom mulakan!

Soklan :
1. nama anda :

maghfarah tu memang nama saya. tak caya tengok ic saya. nama saya selalu menimbulkan kontroversi. kalau kena panggil secara rawak dalam kelas lecturer suka aim saya. lecturer juga selalu ingat saya foreigner.

2. perkataan 4 huruf :

tido. eh. boleh la kan? hahaha.

3. nama budak laki :

musa. klasik nya nama budak. saya suka nama klasik-klasik ni=p

4. nama budak perempuan :

mona- hahaha. abah saya nak bagi nama ni kat kakak saya dulu. tak tahu lah main-main ke betul. tapi kelakar. mona fendi. huhu

5. pekerjaan :

mechanic. ( i dah malas masa ni. masa chatting dengan suami suruh dia yang jawab)

6. warna :

magenta. amik kau. penat aku pikir kaler ape lagi 'm' selain merah n maroon.

7. sesuatu yang anda pakai :

make-up (walaupon sangat jarang) -ni pon suami yang tolong jawabkan. haha. lemoh.lemoh

8. makanan :

mashed potato. hehe

9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas :

mirror. penting neh!

10. tempat :

matahari. haha. tempat yang tak mungkin ade orang sampai.=p

11. alasan bila terlewat :

malas bangun. boleh?

12. sesuatu yang anda jeritkan

mampos ah! eh. terkecek lua. ok bukan. mapuh ah~

13. tajuk filem :

Madagascar. tanya husband

14. minuman :

milo tabur. nyum.nyum

15. kumpulan muzik :

matta- indon pon jadi lah. ouh. yang ni tanya along. haha


16. haiwan :

memerang. huhuh


17. nama jalan :

merak kayangan. (wujud tau!)-tapi tak sure nama jalan ke perumahan.hahaha

18. jenis kereta :

murano


yeay siap. tak de lah susah sangat tag ni. tak perah otak pon. i perah otak husband, along and otak google. muahahaha

You Might Also Like

4 comments

  1. uii, kena guna huruf pertama blog? payah tu..hehe

    ReplyDelete
  2. pekabar cik farah...lama tak ke sini..busy kang! masih mood cuti

    ReplyDelete
  3. nasib baik aku tak di tag..hahaha!

    ReplyDelete