pertolongan diperlukan: Water purifier

*sticky post*

siapa yang ade pengalaman guna coway punya water purifier?

saya suka design. haha! tu jer. dari segi harga or service tak tahu (jurujual dia cakap memang lah derang yang terbaik kan). so sape-sape guna coway khidmat nasihat anda diperlukan. tergoda dah ni.

dia punya design lagi cool dari alken. er. function pon kut. tapi harga mahal sikit dari alken.

rumah saya kat kampung guna alken. ok jer puas hati sampai sekarang.

ke baik ambil alken?

ke bio aura??

ke korang guna jenama ape kat rumah? ade sape-sape nak bagi cadangan jenama lain or jenama-jenama yang kat atas tu?

You Might Also Like

9 comments

  1. akak pakai bio-aura sebab nak tolong adik beradik yang tertipu dek MLM Hai-O ni..hehehehe

    ReplyDelete
  2. coway mmg bagus.. bidet coway pun bagus..

    ReplyDelete
  3. lady: yeke..hehe. dah ade sorang penyokong.

    ReplyDelete
  4. kak zaila: tu lah. inat xse bio aura sebab tu lah. leceh la main nga mlm ni

    ReplyDelete
  5. I guna bio aura kat umah.. ok je.. Guna bio aura x semestinya kna buat MLM..

    ReplyDelete
  6. hmm..saya nak bagi pendapat pun tak reti sbb hakikatnye tak pakai ape2..tapi mmg patut kene ade 1 kan.. wokeh, nanti dah ade satu, bagi review..lps ni bolehlaa saya plak beli:)

    ReplyDelete
  7. farah, pok sdaro sy ado jual yang amway punye. Hari tu dia testing kat umah saya. Mcm bagus je. Dia kill bakteria guna ape ntah. Tak ingat. Tapi rasa air tk berubah. Lama da dia guna, tapi tahan lagi. Klu farah nak review ko gpo nanti gyk saya leh sy gyk ko pk sdaro sy tu =P

    ReplyDelete
  8. farah...setahu i..bio aura kalo nak servis sendiri punya hal. coway ok aper.. i pun suka... tp itu hari beli yg apa nama ntah sekali tapis dan sedut paip utama! :) actely tak bape reti gak... hubby uruskan

    ReplyDelete