baby bob?

tadi tido maghrib petang di kejutkan oleh panggilan dari seorang kawan yang bekerja kat terengganu tapi sedang outstation kat kl. sedangkan aku kat sini! takde jodoh betul kita berdua.

lepas gossip-gossip, semalam birthday dia, so dapat panggilan percuma gossip panjang la sikit. mungkin suami bosan dengar sang isteri bergossip dia berlalu ke toilet. buat urusan sendiri. urusan ape aku tak tahu. mandi mungkin. sebab malam ni dia ade dinner. kene bersiap awal.

bila siap bergossip (gossip dalam selimut ok! tapi tiada kene mengena dengan hal-hal dalam selimut) bangun nak ke toilet ade nampak binatang ni kat atas beg.

baby bob

untuk yang tidak tahu: baby bob ni kawan barney si dinosaur ungu tuh. pastu yang kaler kuning tuh nama dia BJ.

jangan kagum dengan saya tahu character barney, bukan sebab saya ade anak kecik. sebab saya ada adik yang conquer tv 24 jam kalau selagi dia tak tido jangan harap orang lain boleh tengok tv lain.

ok. kembali kepada cerita. bila angkat anak patung ni belek-belek.

'eh.husband aku buat surprise ke ape ni?'

dia kan unpredictable. tapi agak-agak la kan. kalau dia bagi patung ni kat aku memang aku 'surprise' la kan.

belek-belek lagi..

'ish..ni macam dah guna. macam bantal busuk sape-sape ni, yang kaler pink tu dah ade tukar kaler kelabu-kelabu sikit'

lalu sang isteri menjerit

'bie, wadehek anak patung ni ade atas beg i?ke housekeeping tertinggal'

'tu anak patung anak A(bukan nama sebenar). dia tertinggal last week hotel simpan. dia suruh i ambik'

owh...ciss. sia-sia aku bermonolog dalaman sorang-sorang.

You Might Also Like

7 comments

  1. ko boleh jd penulis skrip drama la magh..xpon jd penulis novel ke..hurm~..boleh kaut duit jgk..hihi..

    ReplyDelete
  2. hahaha..nati mung beli novel aku deh=p

    ReplyDelete
  3. nasib la u perasan ada kotor2 skit kat baby bob itu. heheh..

    btw, nia pun peminat barney. i pulak kenal gak dgn barney, bj & baby bob itu ;)

    ReplyDelete
  4. hehehe....comel je.
    baru nak feeling2 en suami buat seprais.
    :)

    ReplyDelete
  5. alyyani: suka tengok budak2 yang tengok barney..budak jadi pandai..

    eynda: memang selalu bermonolog.hehe

    kv; sakan ape ka? huhu

    puterikurekure: naseb baik bukan untuk sy.kalau tak pengsan. nak buat ape ngan bendalah ni?

    ReplyDelete