super

*bukan super junior yer hazirah ngan ned*

maklumat tambahan: hazirah ngan ned adalah orang yang sedang berdarah hidung sebab teruja masa tengok konsert super junior malam ni. sila mandi wajib yer

maklumat tambahan dua: aku tak pernah tengok konsert. so tak pernah tahu harga tiketnya. bila tahu rasa macam nak pengsan. kenapa murah sangat T_T aku rasa sampai bila-bila lah aku tak tengok konsert kalau macam tu. tengok konsert sure heboh je lah!

ok ok. bukan cerita pasal super junior

pasal super buzy dan super penat~

penatnye.penatnye. esok hari last aku penat.lepas ni boleh terdampar macam ular sawa kenyang.

capek bangat.

haih.cepat. tak sabar nak berehat.

nanti bila saya terdampar mcm ular sawa kenyang saya qada pembacaan blog yer..sekarang ni penat

You Might Also Like

6 comments

  1. magh. ko mmg kan nk kene aku ngan ned. but xtau nk excited ngan sape lagik.. aku tau ko sure laen kami yg hidung berdarah nih

    ReplyDelete
  2. hahahah..ye la..macam aku xcited kalo tengok tomok=p

    ReplyDelete
  3. ye..saya jugak x penah tgk konsert sbb tiket mmg "super murah":)

    ReplyDelete
  4. tak teroyat..banyak sangat..penattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

    ReplyDelete
  5. maya amir: macam sayang jer duit kan.huhuh..tapi kalau dah minat sanggup ajer

    ReplyDelete