heyyy,orang sakit pon nak deting tau~

*updated tambah seketul pic. nak sambung cerita dah tak ingat nak cerita ape*

(sila baca title ikut nada elly mazlin dalam cerita puteri bunian)

semalam awal-awal dah sms suami cakap tak nak dinner. suruh dia tapau untuk diri sendiri jer ataupon makan jer luar ngan kawan-kawan die.

tapi dia balik jugak bilik dulu sebab risau kat isteri dia.

sweet tak husband saya?

oh please jangan percaya kata-kata manis dia.

dia siap dah pergi jalan-jalan ngan kawan dia belikan aku goggle nga roti.

naseb baek belikan barang untuk i. kire sweet la jugak sikit. kalau die balik terus lagi sweet.kalau die merendek-rendek yang takde kene mengene dengan aku terus masam!

ok. sambung cerita.

dia tanya aku 42 kali betul ke aku tak nak pegi dinner. dia cukup tak senang hati kalau aku tak nak makan. camano aku tak gemok.

aku tak dak selera lagi nak makan. nak shake jer.

bila dah give-up memujuk aku makan, dia cakap,

'takpe lah, i makan kedai tepi hotel ni je lah'

aku bajet dia tak nak pergi lagi, (khusyuk ngadap latop, tak perasan suami dah kat kat pintu)skali aku dengar bunyi dia bukak pintu bilik.

'bie, u dah nak pergi ke?'

'ye lah. lapar ni'

'jap..jap..i nak ikut..nak amik angin segar'

'ish.tadi orang ajak tak nak.bla bla bla bla (panjang berjela-jela sampai aku siap salin baju)'



mood berblogging hilang sebab tak boleh upload gambar ni boley?


makanan

*mood bercerita terputus bila blogger tak leh upload gambar*

You Might Also Like

4 comments

  1. ko saje bg aku terliur dengan keropok itu :(

    ReplyDelete
  2. ntah apa2 je blogger tak dpt upload gmbar... tp pagi ni dah ok, terpaksa pakai khidmat encik photobucket ari tu..

    ReplyDelete
  3. hehehe. tetiba dah abis citer.
    :P

    ReplyDelete
  4. nak nangis aja tgk keropok lekor tu...hehhee sedapp eh...trs rs nk balik trg!!

    ReplyDelete