wah..saya beautiful!!!


dapat award ni dua kali dari KV ngan Puterikurekure. thanks2..lain kali bagi lagi.huhu..sori kv..lambat sikit menjalankan tugas. =p

dapat dua kali maknanya beautiful kuasa dua la kan??

Here are the rules to accept the award :

1. Thank & link the person that gave you the award.

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic

ok. sekarang kene bagi kat orang lain pulak. tapi aku rasa macam almost semua kawan blog dah dapat lor. so aku bagi kat kawan-kawan aku kat real life lah. termasuk along jugak. tapi dia share blog ngan abang long. so kire abang helmey pon beautiful jugak lah. haha

aku tahu derang tak layan benda alah ni semua. buzy dengan kerja sorang-sorang. tapi i nak korang tahu korang semua 'beautiful friends' of mine. yang takde blog tapi masih baca blog ni pon beautiful jugak.

eh. i bodek ni. gaji dah nak dekat. ape laga~

You Might Also Like

2 comments

  1. wah..beautiful kuasa dua tu x tahan tu... tp betul la kan..sbb dpt 2 kali ;)

    ReplyDelete