breakfast saya berlemak

semalam kami berdua tak pergi dinner. sebab dua-dua tertido bangun kul 9 lebih. pastu dua-dua sayang nak keluar sebab semalam ade cerita best kat 8tv. cerita wajib tengok ghost whisperer dan desperate housewife.

*eh.julie mati ke eh?siannye..*

tapi sang suami terpaksa jugak keluar beli roti kat stesen minyak sebab roti dah habis. so dinner kami roti jer 2 keping. pastu sambil-sambil tengok tv makan kacang.

so pagi ni rasa macam malas nak shake sebab sehari tak jumpa nasi. alasan saya cun tak? hehe. padahalnye dulu bertahun-tahun tak makan nasi ade aku kesah?

saya 'teman' suami breakfast. teman kena lah join sekali kan.


dia makan nasi lemak ikan tongkol

kalau ke terengganu memang wajib makan nasi lemak ikan tongkol ni. aku suke.

tapi aku nak makan nasi minyak hari ni

hehe..unik nye terengganu. kat negeri lain mana nak jumpa nasi minyak masa breakfast?

gambar adalah di google. malas lah nak amik gambar sebelum makan.

ok masa untuk kira-kira kalori..hehe..makan pulut panggang jugak..nyum.nyum.

diet oh diet



semestilah breakfast aku hari ni tak leh lawan shake-shake aku pada hari biasa.

korang breakfast ape hari ni?

You Might Also Like

7 comments

  1. cereals jek ;) bfast nasi minyak? wow, mcm best je! heavy tuh..

    ReplyDelete
  2. tapi sedap nakbuat macam mana..

    ReplyDelete
  3. kite melantak macaroni goreng. yummy! :)

    ReplyDelete
  4. semestinya lah shake...:)
    yummy...:)

    ReplyDelete
  5. sodapnya...nak balik sana lah! :D

    ReplyDelete
  6. alyyani: memang sangat heavy dan berlemak..hehe

    sharinginfo: tutp mata jer

    PKK: waaah..homemade memang terbaik

    etie: thanks!

    ira: wah..gud2..memang yummy!

    bai: balik? ko org tganu ke?

    ReplyDelete