generasi hebat

dah lama bebeno benda ni dok jadi bahan pameran kat kabinet dapor. aku dah transfer masuk peti dah. benda ni bukan beli. dapat free jer. husband aku yang dapat. cerita lanjut kat sini

husband aku dok bising-bising suruh aku makan. katanya immune system aku lemah. yer lah. dulu aku tak minum susu ibu. minum susu snow.

sedap ke benda ni? ingat masa makan pati ikan haruan masa berpantang hari tuh..

yakksssss..giler tak sedap.

takde kekuatan ah nak minum. aku bukan suke benda-benda cecair yang tak sedap macam ni. kalau aku suka dah lama ubat batuk tuh aku telan. dah lama batuk aku ni boleh hilang.

kenapa tak dapat yang parti prune. boleh i mencantikkan mata~

You Might Also Like

4 comments

  1. ha kalau yg inner shine tu baru la ada selera nak minum kan :D

    ReplyDelete
  2. kite baca awak pernah berpantang. kite terfikir, eh..farah ada anak eh?
    bila kite korek2 entri lama, rupanya anak tu dah tunggu mamanya kat pintu syurga.

    insyaAllah farah ada rezeki lagi. farah pernah keguguran bermakna farah pernah merasai macam mana nikmatnya mengandung. walau seketika. :)

    semoga cepat2 dapat next baby okeh! skang ni just enjoy2 honeymoon dgn suami tercinta.
    :)

    ReplyDelete
  3. liza: a ah..prune tu best siket kan..

    puterikurekure:hehehe..takde rezeki..tgh berusaha lani=)

    ReplyDelete
  4. Macam pernah minum benda ni dulu2....sedap skit dari pati haruan rasanyer hehe..

    ReplyDelete