tak boleh tolak kambing

semalam suami ade bbq dinner. aku tak tahu bbq, kalau aku tahu bbq mesti aku ikut. sebab kalau bbq mesti lah ade kambing kan. ape aku kisah tak diinvite pon.haha. giler muka tak malu.

being me yang tak suka menyusahkan suami, sebab dia dinner malas la nak susahkan dia bawak saya pergi makan walaupon dia offer. so saya shake jer semalam.

kul 9.00 malam dia call dah nak balik katanya. saja buat-buat tanya makan ape.

'bbq stended la. kambing, seafood, makan bihun goreng sikit'

'ala...nak kambing~~~'

'eh? ade banyok ni..betul ke nak?'

'nak!'

hehe..aku shake sebenarnya. baru lepas setengah jam shake.adei..

dia bawak balik banyak..aku makan sikit je lah..yang lain terpaksa dibazirkan. kalo mak tak shake sumpah mak makan lagi.tapi sebab shake perut dah penuh. kalo makan banyak lagi sure muntah.

jangan terpedaya dengan pinggan yang penuh. ni piring jer. sos black paper tuh dalam cawan jer..


nyum.nyum.

otak-otak ikan ni sedap.

sotong tak makan sebab keras.

' u kata nak shake?'

'hee..baru jer shake..ala takpe..makan sikit jer'

'isk..suke suki jer. pastu berat tak turun merungut'

sebab suami bising. ok lah i buat tea pekat-pekat. minum sepanjang malam. 2 scoops. konon-konon exercise 40 minit la ni...

penat togok air malam-malam

ni berat petang semalam. di hari yang ke-22 berat aku masih lagi stagnant. ke sebab nak period.

untuk pengetahuan yang tidak tahu, semasa kita period berat kita akan naik lebih kurang sekilo. sebab masa tu badan kita memerlukan banyak air untuk bekerja. so badan simpan lagi banyak air masa period.




tak. i tak merungut.tak.

You Might Also Like

6 comments

  1. has dah byk kali skip shake :(

    ReplyDelete
  2. oh. kambing adalah pujaan hatiku sampai bila2.
    :)

    masa en alang ada party tahunan kampeni dia aritu, banyak bawakkan balek kambing untuk kite. nyammm! sedapnyee.....

    ReplyDelete
  3. slurrrrpp kambing ngan lada hitam... feveret feveret...kensel bakso, lamb chop dah skrang...

    ReplyDelete
  4. saya pernah sekali je makan kambing, terus pening :D

    ReplyDelete
  5. kambinggg..owhhh..saya suka kambing juga...meleleh ayak liuq no

    ReplyDelete
  6. kambing?? mak sukaaa..mmmbeeeekkkkk..hehehehehe

    ReplyDelete