senarai kerja hari ini.

1. basuh, lipat baju
2. vacuum rumah
3. tido (wah..penting nye tido..dalam senarai top 3!)
4. pegi bank
4. buat pudding custard
5. teringin makan pizza mini tapi hari pasar malam tak payah masak.

wah. tu je ke? kenapa aku rasa macam buzy je hari-hari?

aku kena polish rumah sampai berkilat sebelum tinggal rumah. aku kene uruskan kain baju sebelum tinggal rumah. aku kene make sure barang dalam peti yang cepat rosak betul-betul habis sebelum tinggal rumah.

aku kene merancang awal-awal barang yang nak dibawa sebelum tinggal rumah. sebab packing last minit ade jer barang tinggal.

aku tengah pikir ape yang aku nak buat di sana. khabarnya terpaksa stay lama sikit dari biasa. but takkan lebih dari sebulan.

aku terpikir-pikir nak belajar berenang sendiri. tapi giler tak best swim sorang-sorang.

tapi bahan bacaan dah cukup untuk bekalan. so kalau stay kat bilik pon aku takkan bosan.

mak aku cakap aku kene belajar jahit manik.oh giler bosan. baik tido.

aku kene mencari hobi ni. selain membaca dan ber blogging. untuk membunuh masa. kalau tak aku akan bunuh masa dengan tido.

mati kau masa. mati kau masa.

You Might Also Like

4 comments

  1. suka item yg no. 3 : tido ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha..sapa yg mati ni farah?! ^_^ bunuh membunuh pulaks!

    ReplyDelete
  3. honeylanz: hehe..tu seme orang suka=p

    mamalieyna: hehe..suruh masa cepat berlalu..bunuh masa=p

    abang halmey: olos..bukan jalan sangat pon..hahaha..memerap di hotel orang panggil=p

    ReplyDelete