potluck partey~

maghfarah ni pemalu kamu tahu? pemalu dengan orang tak biasa. tak pernah pon aku upload gambar aku berjimba dengan kawan-kawan suami kan? sebab nye maghfarah belum ready nak tunjuk tabiat buruk diri sendiri. iaitu mengambil gambar untuk diupload kat blog. padahalnya, aku lagi banyak berjimba dengan kawan-kawan dia sekarang.

setelah 10 juta kali jumpa barulah hilang rasa malu. boleh? baru-baru ni first time lah aku amik gambar untuk di upload kat sini. biasanya aku malu. kalau makan kat kedai ramai-ramai nak amik gambar food pon aku malu tau.

* mesti husband aku muntah baca enty ni, malu konon!*

kesian.huhu


ni adam. hero malam tu. nakal betul rasa macam nak gigit

ni orang sakit dan penjaganya

*saja upload gamba buruk sebab semua orang cakap dia adik aku*

OD ngan gaban

asyik gayut jer. bakar nye idok.

*apehal u pakai slipar tu kat luar rumah??!!!*

tuan rumah yang happy

OD lagi

budak tak boleh masuk rumah sebab kene kunci. dia suka main keluar masuk. habis asap masuk dalam rumah


keropok lekor. kuala kemaman mari.


the babies~
tok baby mano doh: mikail adam danish

ahmad adam al-wafiq

* tido jer keje. bangun kejap jer pastu tido balik*

tengku zara yasmeen

*comel giler*

gabriel yusuf darwish

aku suke giler budak ni. dah la suke senyum. comel handsome macam jepun

budak ni boy. saje pakaikan clip. hehe. macam gegirl kan?

ini sajor yang ade malam tuh. yang tiada hasha, anak pot ngan dada. pot datang, dada jer takde sebab dada kerja hari sabtu. anak seroh ngan farah pon takde, arisa ngan baby baru. sori lah. aunty farah tak ingat nama baby baru. lemoh sungguh aunty ni. seroh datang sorang jer sebab baby kecik sangat. tak boleh berjimba lagi. anak nadia and macha pon takde malam tuh. naim ngan baby baru. tu pon aunty tak ingat jugak. kah kah kah. dieorang tak datang sebab bapak dieorang takde kat malaysia. tengah mengumpul harta kat obersi.

anak aunty farah ngan uncle faizal dalam proses lagi. gahahaha.

takde ape pon kiteorang buat malam tuh. hanya lah lepak-lepak borak-borak pasal anak. walaupon aku takde anak kan. aku borak pasal anak orang. hahaha.

kaum bapa pulak dok maen poker face kat luar rumah. poker die best! siap ade chip. macam main dalam game kat face book tu. poyo yang bawak game tuh. aku dah meleleh air liur nak main jugak. 2,3 kali pergi intai kaum bapak main.

*jakun sebab tak pernah tengok game tuh, biasa main poker gune kad jer. cara main die pon lain*

tapi aku kaum ibu malam itu. jadinya dok la borak-borak ngan kaum ibu.

tetamu yang hadir:

bujang: poyo, pesa, gaban
belagak bujang: pot, seroh
ibu bapak: OD & ratna + bibik, punat & dila, edy ngan milly
baby: adam, yusuf, zara, wafiq
tuan rumah: husband, ailahsiapalagi, along, abang helmi

tetamu berfamily balik pukul 2
tetamu bujang dan berlagak bujang balik kul 4 ataupon lebih. tidak sure kerana aku dah pengsan. haha

ade tetamu datang rumah seronok. saya sangat suka jadi tuan rumah. yang agak lemoh nye adalah nak kemas lepas tu. gahahaha.

You Might Also Like

0 comments