super sunday

ahad kami bermula dengan sangat awal hari ni. sudah tidak ada aktiviti sambung tido. kerana sang isteri sudah berjanji nak prepare breakfast sebelum keluar jalan-jalan cari pasal.

so, i bangun pagi dengan perasaan yang berbunga-bunga nak masak untuk suami. i nak masak something yang dia tak pernah makan yang i buat. kalau makan kat kedai tidak dikira. so kene masak dengan betul dan kene dengan selera dia sebab dia jenis kalau die try benda baru pastu tak sedap jangan harap lain kali dia nak makan.

naseb baek dia suka. yelah. sebab udang faveret dia itu mungkin bonus buat aku. dia memang suka udang.

spagetti marinara dua makan siap~

tengok. dalam gelap lagi kami makan. hehe.

*saja upload gambar ni sebab nak berlagak bangun di awal pagi di hari wiken*

walaupon dah kul 8 lebih, tapi sebab gelap lagi so boleh berlagak lagi.

sebab hari ni tak shake masa breakfast, lepas makan minum tea-mix peach yer abang

hari ni misi kami keluar dari sarang cuma dua. nak jumpa customer dengan nak pergi beli barang dapo. last destination kami adalah UIA, so alang-alang dah sampai situ kami pergi carrefour wangsa maju. tempat ni dah jadi antara tempat jajahan kami kalau nak beli barang dapo. sebab kalau balik dari pantai timur, memang kami singgah sini nak beli barang dapo.

suka makan benda ni sebab sambal die sedap

hari ni memang mood aku baek. mungkin dah lama tak keluar jalan-jalan. bercengkerama berdua-duaan. walaupon hari ni takde lah kire deting sangat pon. tapi boleh lah dari dok golek-golek tengok tv jer kat rumah.

ade 3 benda jer merosakkan mood:

1. orang sangat ramai so aku kene share meja dengan imuda dan isteri baru beliau. inai masih ditangan. aku tak perasan imuda. sebab aku berhadapan ngan isteri dia. so imuda tu sebelah aku. dia dok menonjolkan diri supaya aku tengok dia. aku pon tolehla sebab nak tahu sapa la lelaki sebelah aku yang sangat irritating ni. bila toleh baru lah aku tahu 'oh.imuda rupanya'. so sebab tak nak dia kecewa, aku 'hai' la dia. pastu buat bodoh main game dalam henset sementara tunggu food.

dia nyekik hapah dok cakap pasal project ratus ribu kondo juta-juta ngan isteri dia. cakap kuat-kuat macam nak suruh kalau boleh meja sekeliling dia pon dengar. aku dalam hati ' kaya beli lah banglo bang' . dan dalam hati 'lambat pulak suami aku ni g beli food. dibiarkan aku terseksa denga artis bajet glamer ni'.

bila suami datang dia blah. i mengadu kat suami dia tak percaya imuda macam tu. heh. semua artis same

*tibe-tibe emo*

2. orang ramai jadi toilet kene beratur. ok. aku boleh terima keadaan ni. sebab bukan emergency sangat. tapi bingit nye indon-indon dok buat bising cakap sama-sama mereke dengan 'slang kl' berusaha sedaya upaya jadi orang 'kl' as if aku tak boleh cam jer ko tuh indon.

*heh.emo lagi*

3. seorang perempuan mengandung nak lalu masa aku tengah anggkut barang masuk dalam kereta. bukan tak nak bagi laluan. kesian jugak aku tengok orang jalan terkangkang-kangkang. tapi masalahnya aku pon terkangkang-kangkang mengangkat tembikai 6.7 kilo. lepas berjaya letak tembikai tuh dalam kereta, aku bagi dia lalu dia jeling kat aku! bukan nak cakap thanks!

*haih.emo betul!*

masuk kereta cakap kat suami,

' i tak tau lah i pms ke ape. i rase semua orang i nak marah hari ni'

You Might Also Like

2 comments

  1. huhu..mcm2 hal lak sepoikan mood eh..huhu..ada gk artis cenggitu eh, budget glamour gitu..huhu..if kita jumpa kan, mmg kita wat donno ja kt artis2 ni..mls nk senyum2 pun..alah..diorang pun ornag2 biasa je pun..:p

    ReplyDelete
  2. tu ah..mcm la glamer sangat..tapi kalau jumpa artis kita suka teruja jugak..
    =p
    teringin nak jumpa fazura

    ReplyDelete