Entry Mengarut. Sila Jangan Baca!

Lokasi: Stesen Komuter KL
Masa: 5.25 pm
Situasi: Sepasang couple yg tidak di ketahui status sama ada suami isteri, tunang, balak ngan awek ataupon kekasih gelap duduk di kerusi paling belakang gerabak. kalo sape2 penah naik komuter, seat paling belakang ni ada 3 seat je. yg lelaki tu duk tepi, yg ppuan tu plak duk kt tgh. seat yg 1 lg tu dia letak barang amenda ntah. so aku pon naik gerabak tu pastu dh nampak ada seat kosong aku nk duduk la. apejadah nye ada kusi kosong kalo tak duduk kan. aku tatau la ppuan ni ngan laki dia ni bebal ke ape, aku duk berdiri dpn kusi kosong tu dia blh buat bodo jer (ataupon dorg ni mmg bodoh). so aku ngan muka tak malu nya cakap la kt dorg "saya nk duduk blh?"

Si perempuan ngan muka masam nye amik barang tu. yg buat aku rasa hangin nye, si jantan ni plak bangun. mula2 aku igt dia nk duk kt seat yg dia letak barang tu, tp tidakk. dia swap seat ngan ppuan ni plak. so si laki ni skrg duk kt tgh2. di sini aku rasa sedikit terhina. igt aku ni lahap sgt ke nk raba awek ko yg muka mcm indon ni?muka dh la mcm bibik. nk kata tetek besar aku nk raba, xde la besar pon. takde nafsu aku nk usha awek dia pon. kalo la muka cun mcm lisa surihani tu nak la jgk aku usha. aku ni punya la segak bergaya, pakai long sleeves, kasut hitam bagai.

pastu yg menambah kemarahan aku lg, si laki ni duduk plak kangkang2. mcm seat tu ko sorang nk duduk. pakai plak jaket mcm nk g kutub utara tebal nak mampos. ape ko igt dlm komuter ni ade snow ke bai? sampai kt stesen mid valley, tau plak ko nk bukak. dh la terkial kial nk bukak sampai aku nk kene ngelak2. azab sungguh aku rasa nk sampai kajang duk sblh ko tau!! ketiak busuk. pastu nk tunjuk mesra2 plak ngan awek ko tu siap peluk2 bahu. soooo damn annoying ok! mcm ko sorg la ada awek/tunang/bini/skandel/ppuan simpanan!!

dlm 100 meter lg nk sampai stesen kajang tu aku berdiri la. pastu blh plak dia tengok aku atas bawah atas bawah. mcm aku buat slack jer. haihhh. hangin 1 badan. ikutkan ati rasa nk debikkk jer. seb baik la ko tu badan besar dr aku. kalo tak, tak ko yg kene debik, aku yg kene. hahahah

tp seriously, ni la experience aku naik komuter yg paling annoying. byk lg experience lain sbnr nye. mmg btol org ckp, byk org byk ragam nyer.

p/s: sorry hijack blog u yang. i saje nk wak semok blog u. hehehehe

You Might Also Like

5 comments

  1. beb sekeh je...apsal ko duk situ..ko gi duk tempat lain la..hangin aku baca

    ReplyDelete
  2. u debik jer bie, u kan gangster kampung bukit marak

    ReplyDelete
  3. agak dah...ni mesti suami farah.

    oh. ni mesti indon kampung mana ni. siap pakai jaket tebal tu yang tak menahan. hahaha~

    ReplyDelete
  4. intan: yelah..kalau dalam komuter ramai sangat indon yang buat msia ni negara dia.
    pastu xreti bahasa. ikut culture indon dia.

    ReplyDelete