hari penuh makanan

masa hari last kat kerteh hari tu pagi-pagi husband telah menggoda ajak aku breakfast kat luar. isterinya apelaga. pantang diajak makan. haruslah setuju. lagipon aku memang suka makan kat kedai tepi-tepi jalan ni. kalau kat kampung aku kedai kopi lah orang panggil. rasa makanan dia memang cukup rasa lah kalau nak di compare dengan breakfast hotel yang asalkan ade rupa jer. tak mantop langsung. minyak jer lebih. ape la chef malu kat mak cik-mak cik yang masak kat kedai kopi.


sponser kita. dengan milo kosong suam saya.

nasik lemok ikang ayer

*kalau sebut ikan tongkol mahu dia tambah harga 50 sen*
=p

nasi dagang

yeay..saya makan nasi dagang!!

paparazzi dikala makan.

*ok.mengaku.i yang paksa amik gambar.kalau tak jangan harap dia nak snap.ade orang kenal.jadi dia malu. i takpe. i tak kenal sapa-sapa*

sangat sedap!!

kesimpulan die adalah. dua-dua food sedap. pernah try nasi minyak ngan pulut kuning kat sini jugak. juga sedap.

tak sia-sia tambah kalori.hehe

tengahari bila lepas checkout sangat lapar makan nasi kat zara sahaja

lauk terbaik yang mampu pilih. takde pilihan. tempe goreng ngan ikan masak kicap.

-_-"

saya suka ini gambar. separuh pon separuh lah

makam nya kami ke giant kinrara. makan kat foodcourt.

nasi suami

pari ngan sotong. sotong adalah dua hiris. rasa boleh tahan. harga pon ok.

cendol soya biasa-biasa jer. mahal jer lebih. buat aku rindu paparich

mee apekah ini? rasa macam maggi goreng kicap yang tasteless. perut kata jangan makan. sia-sia tanpa kalori. baek lah bagi kat suami. biar die yang gemuk

seharian tak shake. naseb baek makanan malam tak best.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

4 comments

  1. bestnya makan tak hengat..hehehehee..
    dakpo, pasni mesti farah maintain kurus dengan HL pula;)

    ReplyDelete
  2. kak ila: T_T peruk bucik neh..nyesal makan xingat

    kakieyna: huhuhu..makan untuk idup=p

    ReplyDelete
  3. dalam banyak2 makanan, nasi dagang itu sangat2 menggugat iman weiiiii......~

    ReplyDelete