warna kegemaran


warna-warni

kalau sapa-sapa tanya aku ape warna kegemaran mesti jawapan akan selalu berubah-rubah.

ikut musim. tapi musim dia takde had masa. ikut suka hati aku nak berubah bila. ikut mood lah orang kata.

kalau tanya sekarang aku akan jawab oren. sebab sekarang aku suka oren satu elemen daripada perabot rumah baru aku kaler oren. habis lah lepas ni kalau dah tak suka kaler oren. tapi walaupon aku suka oren idok lah aku nak beli semua benda kaler oren yang ada kat atas muka bumi ni.

sebelum ni merah

sebelum ni lagi purple

sebelum-sebelum ni lagi pink

sebelum-sebelum-sebelum ni lagi tak ingat. mungkin takde warna kegemaran. pelangi gitu

kagum lah dengan orang yang boleh suka dengan satu kaler jer.

baju pink, tudung pink, jam pink, kasut pink, panties ngan bra walaupon tak nampak aku sangat sure banyak kaler pink. blog pink, latop pink, mekap pink. semua lah pink. ataupon setiap benda dia beli mesti ade sikit kaler pink. nasib baek lah pink. nampak sweet. kalo hijau? dah jadi macam alga. hoho

tapi warna feveret sepanjang zaman adalah hitam dah putih. memang sangat tertarik dengan hitam dan putih. rasa nya warna hitam dah putih adalah warna semua orang suka. kan kan kan?

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

7 comments

  1. aku suka colorful, hehehe!! cam keling tak? adik aku slalu kutuk aku, huhuhu!!

    ReplyDelete
  2. sy suker merah!!

    tp xde le semua benda nk kaler merah...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. akak bantai semua. Kalo dulu asyik hitam dan blue black jer. Haha

    ReplyDelete
  4. akak plg suka warna coklat..mmg byk baju kaler coklat jer..hehe..tp tu la cam farah ler..warna kegemaran berubah2 gak..hehe..oren suka, kuning suka, merah suka, pink suka..hehe..camno tu..!

    yg pasti, coklat in my heart! ^_^

    ReplyDelete
  5. ye betul........mek suka pink tp maintain sepjg zmn ialah black n white..pepel,coklat, merah pun layannnnnn.........

    ReplyDelete