lega~

dah berjaya mengemas kini inbox email..macam buzy sangat je kan? xboleh nak kemas email hari-hari..

i tak habis sengeh+senyum+gelak sorang-sorang lagi ni. chat dengan sorang kawan blogger jugak.

haha..u sangat kelakar ok. nasib baik pregnant. orang pregnant hormon lain macam. jadi di maafkan. haha. tapi ade kene mengene ke?=p

*orang yang berkenaan je lah yang perlu tahu*

dah seminggu dah dok kl ni. so next week MAYBE minggu terakhir dok di kl.

kepada sesiapa yang baru nak try herbalife or nak dapatkan maklumat tentang herbalife or nak beli herbalife. sila set appointment sebelum saya kembali kepada rutin menjadi dugong.

sila email: maghfarah@gmail.com
no fon ade kat sidebar.

kelebihan pilih saya sebagai coach anda:

-jika berada di area kl-selangor progress anda akan di perhatikan sekurang-kurang nya sebulan sekali. saya akan datang melawat sambil timbang-timbang sampai mencapai target berat idaman anda di rumah anda.
* tengok body analysis macam body weight, fat dalam badan, air, metabolism age, visceral fat. paling i suka metabolism age.hehe

-kalo pandai bodek dapat diskaun lebih. ok. tipu. ade tawaran-tawaran yang saya bagi tapi kalau tanya saya personally jer. tak boleh reveal kat sini. nanti kene serang.
so email/sms saya ye.

-saya masih ade stock dengan harga lama. so, sapa cepat die dapat. tapi harga baru naik 3% jer.

maklumat tambahan: saya buat masa ni masih lagi surirumah sepenuh masa. hehe

selamat berhujung minggu semua.

You Might Also Like

3 comments

  1. huhu..teringin gk..tpiiii..bkn skrg kot..:p

    ReplyDelete
  2. nape minggu terkahir di kl? sebelum ni dok kat mana? aramak.. sori termiss byk mende..uwaaaaa...

    ReplyDelete
  3. kalau breastfeed boleh ke? takut susu kurang ker etc

    ReplyDelete