withheld

baru bangun dari beradu. dah lama tak tidur siang. sejak berbaby. maklumlah malam dah tidur cukup. hari ni sudah-sudah tukar cadar, nampak menggamit pulak itu katil. macam seronok jer landing. ingat nak landing jer. amik kau tershut down 2-3 jam.

bangun-bangun ade orang miscall. sampai tiga. tapi witheld number. naseb lah. tak leh call balik. sape suruh private kan. mintak-minta itu gotcha call.

suami mak kalau dengar gotcha jer tak habis-habis cakap nak kenekan aku. sampai kadang-kadang nak angkat phone kalau nombor pelik-pelik pon takut. takut kene gotcha. tapi kene angkat. mana tahu rezeki kan. tapi kadang-kadang orang nak promote product.

hari tu ade orang insurance call. aku cakap tak berminat. pastu dia mintak 10 nombor kawan aku. suruh aku fowardkan. mestilah aku tak buat kan. sebab nya

1) tak pasal-pasal nak kene amal jariah naikkan bil fowardkan bisness card dieorang ni.
2) mati aku kene sumpah kat kawan-kawan aku. kalau aku tak suka dieorang mesti lah tak suka jugak.

oit sape yang call tadi tuh? call la balik. saya free ni. nanti boleh gayut-gayut. nak promote barang pon saya layankan ajor. tapi belinye idok la yer.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

9 comments

  1. hikhik..td akak dpt call, angkt jer, terus dia ckp cina..huhu..akak ckp ler..wrong number, terus dia letak..herm..gangguan tul!

    ReplyDelete
  2. heheh.. tgh bosan sgt la ni ek. ;)

    ReplyDelete
  3. aku selalu credit card. padahal aku nan ado cc!! nak marah je

    ReplyDelete
  4. bai; wah..hebat lah ko xde cc

    ReplyDelete
  5. alyyani: banyak keje sebenarnya=p

    ReplyDelete
  6. huhuhu: ayamak..tak cakap sori terus letak ke? mengundang kemarahan betul.

    ReplyDelete
  7. tak suka dpt call dr withheld. buat jantung berdebar2!hahaaa..

    ReplyDelete
  8. memang..kalo nak angkat tu sure tenung lama2

    ReplyDelete
  9. kalau ikutkan hati mmg mals nk angkat kalau withheld ni tapi bak kata Farah kena angkat mana tau rezeki ker hehhe

    ReplyDelete