tukar link

*saya ade sepupu baru. lelaki lagi. family saya kebanjiran lelaki. sepupu baru anak cik yah. satu-satunya mak sedara belah abah. anak tunggal perempuan ade 8 orang adik beradik adalah sangat best*

http://makanan.blogspot.com/

ok. jangan klik. aku tipu jer. hahaha

hari-hari update pasal food je kan. kalo update pasal basuh kain or lipat kain korang nak baca ke? hahahaha..

so, baiklah update pasal food. =p


kalau saya tak happy, bila saya masak mood happy datang balik.

*tapi kalau menjadi lah. kalau fail rasa macam nak jadi hulk*


tapi dalam dok update food hari-hari. ade jugak yang tertinggal. ni menu hari buat cream puff. kenapa entah aku tak update. sebab takde mood kut.


suka sayur begini. tumis dengan bawang putih jer. pastu taruk garam. rasa manis-manis sayur tu sendiri. takde perisa lain. kalau ade lauk letak lauk sikit. tambah perisa.

ikan ni rancangan nya nak kukus. tapi kalau dah simpan 2 hari dalam peti tak best. tak manis dah. masak sweet sour lah jawapnya

balik-balik makanan jugak jadi modal.

ok. ni bukan cerita pasal food. semalam masa aku keluar, on the way balik rumah aku nampak kereta sebelah aku co-driver nya rambut panjang warna putih , ade jambang sangat panjang serabut semua kaler putih. baju pon putih. aku suruh suami tengok. dia cakap tak de pon. tak nampak.

adekah aku sorang je nampak?

ke dia saja nak takut kan aku?

masa kereta aku lintas kereta tu pon orang tu masih wujud dalam kereta tu. tapi aku dah tak rasa takut sangat dah. sebab nampak kening dia warna hitam. haha. pelik betul. tapi kenapa suami aku tak nampak.

sama ada mata die ade problem ataupon dia tipu aku.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

7 comments

  1. ikan tu mmg favorite..kalau pergi mkn seafood ikan siakap wajib ada dalam list..
    husband saja wat suspend kot psl lelaki jambang putih tu

    ReplyDelete
  2. siapakah agaknye..lelaki misteri itu..takotss

    ReplyDelete
  3. hehe..apa2 je farah, janji kena bebel setiap hari kt blog ni, baru meriah..hehe..food pun best tatap ari2 tak jemu mataku memandang..ekeke..

    ReplyDelete
  4. oh baru tau. sayur2 camtu masak dengan bawang putih & garam je. baru tau ni. jahil nye saya bab2 masak ni.

    p/s : i baru perasan gmbr u kat sebelah tu. wow, mmg lain dulu dgn sekarang. patut la ramai nak tau rahsia nye. :)

    ReplyDelete
  5. jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...huhuhu...

    ReplyDelete
  6. uh..buat berselera jer tgk gambo

    ReplyDelete
  7. sama la ngan i, pasal makanan aje la yg senang nak pung pang kat blog :D

    ReplyDelete