my rumet

chatting dengan rumet aku masa kat utp dulu. masa kat utp aku suka baca blog lepas tu aku cerita-cerita kat dia. so, dia tayah baca blog pon dia tahu semua pasal blog yang aku baca. kalau best dia tumpang baca jugak. tapi aku rasa banyak tengok gambar kut. dia memang tak suka membaca.

"met, bagi link blog yang i suka baca tuh"

"describe la sket. u ingat i bace satu blog je ke?"

"ala..yang tak kerja selalu ikut husband outstation tak de anak lagi tuh"

dalam hati:eh, u describe i ke met? u suke blog i ke met? gahahahaha..

tapi i tahu la yang mane. sebab masa kat utp kiteorang selalu baca blog die.

"die dah ade anak la met"

"a ah. lama jugak die nak ade anak kan"

"2,3 tahun jugak. die pernah pregnant. tapi miscarriaged"

dalam hati: ade iras-iras hidup aku gak. kecuali 2.3 tahun. i baru setaun lebih. tapi ok lah. 2,3 tahun pon akhirnya ade anak jugak. comel pulak tuh. sihat walafiat. berbaloi-baloi menunggu.

i tunggu turn i pulak. tapi tak nak la 2,3 tahun. hukkk T_T

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

4 comments

  1. tu la...rezeki masing2 kan.
    sabar farah. mesti ada punya!
    :)

    ReplyDelete
  2. sabar farah..
    ada rezeki nanti..
    im dulupun tunggu 3 tahun baru ada faiq..

    ReplyDelete
  3. Takper Farah. Enjoy je dulu. Kalau dah rezeki, tak ke mana kan. Jangan tensi-tensi. Hehe.

    ReplyDelete
  4. takpe babe..sabo ek..enjoy dlu life u dgn hubby..insyaAllah..nnt smpi laa turn u..ehhh..i terasa mcm ckp utk diri sendiri pulak..hahah..

    ReplyDelete