packing

packing! packing! packing!

*sambil hempas-hempas baju, sumbat-sumbat dalam beg*

antara benda yang paling aku tak suka kalau travel adalah packing dan nak unpack balik..

arghhhh..rasa nak nangis T_T

tambah-tambah kalau tengah kenyang baru lepas makan.

makanan pasar malam. i love makanan pasar malam

dan baru start nak menerjah blog rakan-rakan.

lalu suami menggunakan kuasa veto nak merampas latop dari gue.

'yang g lah packing. esok nak nak check out'

terpaksa lah start packing sebab kalau nak packing esok memang terkial-kial lah saya. tak sempat. barang bersepah-sepah. hehe.

esok saya dah nak balik kelantan.

rasa excited kali ni. rindukan syahir.

tapi balik rumah PIL dulu. saya teringin nak minum air kelapa pandan yang manis. kalo ade rezeki nanti tok ayoh datang dengan moto bawak durian. hehe

balik rumah nak gomol syahir sampai lenyek.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah


You Might Also Like

6 comments

  1. packing nk pg suka...packing semula time nk balik cam mls skit ;)

    ReplyDelete
  2. kelapa pandan!! leleh aku tgh baca ni, sedappp :)

    ReplyDelete
  3. huhu...bab pack mengepack ni mmg tak best! tp kena la buat, kalo idak, sapa nak buat laeii..huhu..

    selamat balik kg! best tuuu... ^_^

    ReplyDelete
  4. slmt fulang..hee..kt umoh xdop air..huhu

    ReplyDelete
  5. ohww..saya suke pack tapi tak sukak unpack...pack sumbat2 jek, unpack, nak kene kemas dlm lemari..malasnyeeee...hehehe

    selamat fulang dear:)

    ReplyDelete