nak..

balik rumah ni banyak agenda yang sudah di rancang

1. bersusun resepi aku kumpul konon nak try ni. tengok-tengok benda sama jugek aku masak

2. tengok rumah

3. beli baby baru. hoho. terer ok. bukan buat baby. buat baby tuh dah biasa. tapi tak berhasil lagi. ni baby special. dah lama aku dok nak. tapi sebab pelbagai factor terpaksa di tangguh. sekarang dah sain contract perjanjian bagai. dah dapat kebenaran beli baby.

4. cari kabel transfer. takde kat kemaman,kerteh,paka ni. (jangan tak tahu suami dah terpaksa pergi cari kat semua kedai handfon yang wujud kat kemaman, paka kerteh ni. besarnya pengaruh gambar dalam kehidupan)susahnye nak transfer gambar. aku bukan suka guna camera suami. malu lah nak amik gambar makanan kat kedai guna camera. rasa macam beria.. lagi satu sebab adalah kerana aku rasa gambar henfon aku lagi cantik.hehe

5. pergi borong herbalife besar-besaran. sebabnya? nanti aku buat entry lain.

6. perbetulkan balik body clock aku neh. dah macam dok oversea dah aku neh. siang malam dah terbalik. korang tahu sini masa tido aku adalah lepas breakfast sehingga petang. pastu bangun semayang zohor ngan asar kombo. petang rasa nak berjalan aku berjalan. kalau tak tunggu jer suami balik nak g makan. malam berjaga tengok tv sambil main internet. giler tak sihat. masa awal-awal jer swim bagai. semalam housekeeping call sebab nak kemas bilik aku cakap tak nak kemas. sebab aku malas nak bangun tido. suami balik merungut sebab tuala terpaksa guna yang semalam. hamboih bie. macam la kat rumah i basuh towel hari-hari.

tu jer yang penting

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

9 comments

  1. hehe kelakar jer bc ur blog..hsbnd u keje apa eh??best jer tgk u dok hotel,jalan2 bagai...seronok btl...

    ReplyDelete
  2. nak beli lappy kah? Ngeee

    ReplyDelete
  3. hey..sorii...
    pagi td aku blum bangun maa...
    aku masih di besut..
    da balik KL aku roger eh...
    :) 1 cappu eh..:)

    ReplyDelete
  4. baby baru == blackberry storm?

    NATAMMMMMMMMMMMMMM

    ReplyDelete
  5. wah..soon berbaby baru la ye

    ReplyDelete
  6. kv, has,zek, fathi: tungguuu~

    =p

    ReplyDelete
  7. kak sab: kejap2 best..kalo lama sangat bosan pon ade.huhu

    ReplyDelete