gatsby

sape pergi event ni hari ni?

mesti ramai giler jumpa geng blogger kalau pergi. aku saya tak pergi.

semalam tanya suami dia cakap nak berehat-rehat saja di rumah.

harus diakui hidup berpindah randah sangat memenatkan. nak romen pon tak de mood.aku yang hidup macam duyung dugong terdampar jer dalam bilik tunggu masa makan dan kalau dalam kereta pon maybe penat tangan je la sikit kene urut-urut suami kalau die ngantuk. tu pon kalau aku tak tido.=p tak pon hilang suara dok menjerit-jerit karok dalam kereta sebab kalau aku tak nyayi sure akan tido.

tapi bila sampai rumah. penat nye sangat terasa. semalam rasa macam lemoh malas giler nak buat semua benda walaupon sempat lagi pergi merendek dengan along. gihihi.

pinggang pon rasa sakit bangat. tak boleh tersalah posisi tunduk ambik barang, sure bila bangun jadi macam nenek tua si bongkok tiga. ke ni adalah effect terlalu mengadap latop?

so saya faham lah kepenatan suami nak duduk berehat-rehat saja di rumah. berehatlah. sebab aku pon tak larat jugak nak pergi main-main kat event tu. dah la sepanjang hari. kalau 2,3 jam boleh jugak pujuk-pujuk suami.

so hari ni hari berehat di rumah. ade orang urut best jugak ni. *hint*

selamat hari minggu.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

You Might Also Like

2 comments

  1. aku tak g pun...nanti glamer la baru pergi..hahahaha glamer ke?

    ReplyDelete
  2. Tak pegi...masa dapat email utk buat entry tu pun akak tak buat...sebab tau tarikh tu memang takleh pi mana2...sibuk...

    ReplyDelete